ارائه تولید قطعات آموزشی رباتیک یک شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه فن‌نما

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان گفت: شرکت دانش‌بنیان آیریک رباتیک صدرا در صنعت رباتیک و تولید قطعات آموزشی رباتیک فعالیت می‌کند و جامع هدف این شرکت دانش‌بنیان دعوت هر چه سریع‌تر نسل‌های جدید به عرصه صنعت است.

داوود جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان آیریک رباتیک‌صدرا نزدیک به ۱۵ سال است که در صنعت رباتیک و تولید قطعات آموزشی رباتیک فعالیت می‌کند.

وی افزود: نشریات و چارت آموزشی شرکت دانش‌بنیان آیریک رباتیک صدرا یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های این شرکت است که توانسته به تیم این شرکت کمک کند تا راحت‌تر مسیر خود را طی کنند و انتخابات مدنظر خود را در آینده بهتر رقم زنند.

مدیر شرکت دانش‌بنیان آیریک رباتیک صدرا با بیان اینکه پروسه فعالیت این شرکت از کودک خلاق با سن هفت سال آغاز می‌شود، تصریح کرد: طبق چارت شرکت به این کودکان، مکانیک، الکترونیک و پس از آن برنامه‌نویسی آموزش داده می‌شود.

جعفری تاکید کرد: هدف این شرکت دانش‌بنیان دعوت هر چه سریع‌تر نسل‌های جدید به عرصه صنعت است، نسل جدیدی که با تکنولوژی پیش می‌رود و می‌خواهد به‌روز باشد.

وی خاطرنشان کرد: پک‌های رباتیک شرکت دانش‌بنیان آیریک رباتیک صدرا به مراجعان خود تا انتهای چارت که به انتخاب رشته نزدیک می‌شوند، کمک خواهد کرد تا انتخاب رشته صحیحی داشته باشند.

کد خبر 796518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.