جبهه مقاومت با شهادت قوی‌تر می‌شود

امام جمعه قزوین گفت: جبهه مقاومت اسلامی با شهادت ضعیف نمی‌شود، بلکه قطعاً قوی‌تر می‌شود. شهادت سیدحسن نصرالله نیز باعث شده ایشان حیات جاودانه داشته باشد و به جبهه مقاومت حیات مضاعف ببخشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در مراسم عزاداری ویژه شهادت سیدحسن نصرالله که با حضور دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما برای شهادت یک انسان بزرگ، یک سردار قدرتمند و بانفوذ و همچنین همراهان شهید ایشان دور هم جمع شده‌ایم.

وی اضافه کرد: مقاومت اسلامی و مبارزه با دشمنان خدا و دشمنان مردم یعنی مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار دل‌های مسلمانان را به هم پیوند زده، ملت‌های مسلمان را با هم دوست کرده و این دوستی هر روز بیشتر خواهد شد.

نقش سیدحسن نصرالله در پیشرفت جبهه مقاومت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با یادآوری اینکه سید حسن نصرالله در ۳۱ سالگی و پس از شعادت سیدعباس موسوی رهبری حزب‌الله را بر عهده گرفت، گفت: آن زمان صهیونیست‌ها بسیار شادمان بودند و جشن گرفته بودند و گمان می‌کردند با شهادت سید عباس موسوی (ره) مبارزه با صهیونیست‌ها تعطیل و تمام شده است.

عابدینی افزود: آن زمان حزب الله حتی با سنگ هم نمی‌توانست با صهیونیست‌ها بجنگد، چرا که انتفاضه حجاره هنوز به آن معنا اتفاق نیفتاده بود. یعنی آن زمان ما آن‌قدر ضعیف بودیم که اگر می‌خواستیم با صهیونیست‌ها بجنگیم، فقط می‌توانستیم با سنگ در مقابل آنان بایستیم.

وی ادامه داد: زمانی که سیدحسن نصرالله به میدان آمد، حال لبنان، فلسطین، غزه، کرانه باختری و همه مظلومان عالم دگرگون و فتوحات آغاز شد و در جنگ ۳۳ روزه اتفاقات مهم و ماندگار پیش آمد. از آن روز دیگر صهیونیست‌ها هر روز ضعیف‌تر شدند و جبهه مقاومت هر روز قوت گرفت؛ پیش از آن جبهه مقاومت نیروهای اندکی داشت.

صهیونیسم بدترین و زشت‌ترین فتنه عالم است

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه جبهه مقاومت از لبنان گسترش پیدا کرد، گفت: امروز می‌بینیم که عزیزان ما در یمن، برادران ما در عراق، برادران و خواهران ما در سوریه، پاکستان، هندوستان، کشمیر و همه ملت‌های مسلمان در دنیا قیام کرده‌اند. اکنون در دنیا قدرتمندیم و هر روز یاران ما و دشمنان صهیونیست‌ها بیشتر شده و مستکبران ضعیف‌تر می‌شوند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: همه ستمکاران، مستکبران، آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها در یک جبهه هستند. امروز بدترین و زشت‌ترین فتنه در دنیا فتنه صهیونیسم است، فتنه‌ای که انگلیس و آمریکا آن‌ها را ساخته‌اند و کفر، شرک و نفاق در آن جمع شده‌اند.

وی اضافه کرد: آنهایی که می‌گویند برویم با اینها مذاکره کنیم، یا نمی‌فهمند یا خودشان هم دشمن هستند و این پیشنهادها را به نفع دشمن می‌دهند، زیرا فتنه‌گران اهل مذاکره نیستند. گاهی برخی می‌گویند باید صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنیم، در حالی که باید اینها را در همان سرزمین دفن کرد، زیرا این فتنه‌گران به هر کجا بروند، فتنه را هم با خودشان به آنجا می‌برند.

شهدا سرمایه مقاومت را افزایش می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ذکر اینکه وقتی خبر شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله و فرزندان مقاومت را می‌شنویم، خیلی متأثر می‌شویم، گفت: اما در نگاه قرآنی هر شهید یک سرمایه است و هر کدام از شهدا که شهید شدند، سرمایه مقاومت افزایش پیدا کرد، پشتیبانی مقاومت قوی شد و مقاومت قوت گرفت.

عابدینی افزود: جبهه مقاومت اسلامی با شهادت ضعیف نمی‌شود، بلکه قطعاً قوی‌تر می‌شود. شهادت سید حسن نصرالله باعث شده ایشان حیات جاودانه داشته باشد و به همه جبهه مقاومت حیات مضاعف ببخشد.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله تبدیل به واسطه فیض خدا در قوت، قدرت و حیات جبهه مقاومت می‌شود، این قطعاً جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند، بنابراین جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر از گذشته حرکت خواهد کرد و به زودی نتایج این معنا را مشاهده خواهیم کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان قزوین با ذکر اینکه این شهدا نقطه اتصال ما با شهدای کربلا و همه انبیا الهی هستند، گفت: همان‌طور که می‌گوئیم امام حسین (ع) وارث آدم (ع)، نوح (ع)، ابراهیم (ع)، موسی (ع)، عیسی (ع) و همه انبیا بود، انقلاب و مقاومت اسلامی هم وارث نهضت امام حسین (ع) و همه انبیای الهی است.

کد خبر 796483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.