خروش نصف جهان در حمایت از اقدام حیدری سپاه برگزار شد

مردم شهید پرور اصفهان در حمایت از اقدام انتقام‌جویانه و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در اعتراض به شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خروش انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه اصفهان عصر امروز _ چهارشنبه یازدهم مهر_ در حمایت از اقدام حیدری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات انتقام‌جویانه «وعده صادق ۲» و نیز محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان فرمانده سرافراز و دیگر مردم بی پناه لبنان و فلسطین در میدان امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد.

از لابلای جمعیت خود را به میانه میدان می‌رسانم، دل در دل مردم شهیدستان ایران نیست، هنوز سخنرانی شروع نشده مردم به صورت خودجوش شعار «برادر سپاهی تشکر تشکر» سر می‌دهند و خدا را با فریادهای «الله اکبر» سپاس می‌گویند، و از این همه عظمت و اقتدار نیروهای جان کف انقلابی خود قدردانی می‌کنند.

آنها با صدای بلند و رسا از حامی اصلی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی با شعار «مرگ بر آمریکا» ابراز انزجار می‌کنند و به یاد سال‌ها جنایات اسراییل نبوده مگر با حمایت‌های آمریکا، آنها می‌گویند جنایات رژیم اشغالگر قدس را در یک سال اخیر دیدیم و به یاد آرمان‌های پیر جماران می‌گویند «مرگ بر اسرائیل».

مردم به یاد نعره های عاشورایی دبیرکل حزب‌الله لبنان فریاد «لبیک یا حسین» سر می دهند و می گویند که سیدحسن نصرالله کاش بودی و رجز می‌خواندی، دلتنگ سخنرانی های بعد از پیروزی تو هستیم.
مردم دگر باره به یاد رشادت های سبزپوشان قهرمان ایران زمین و ارتشیان جان بر کف خود که با باران موشکی خود دیشب خواب را بر دشمن حرام کردند فریاد می زنند «سپاه انقلابی، تشکر تشکر» و «ارتش قهرمان، تشکر تشکر» و می گفتند کاش حاج قاسم زنده بود تا این همه غیرت و شجاعت و مرادنگی را ببیند.
امروز مردم با ولی خدا بیعت کردند و با شعار «رهبر اگر فرمان دهد غوغای دیگر می کنیم، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم» تاکید کردند که اگر از اسرائیل خطایی سر بزند او را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.
حشمت الله قنبری در این اجتماع باشکوه اظهار کرد: بعد از نزدیک هشت دهه از ایجاد غده سرطانی یهود در جهان اسلام در هفت اکتبر سال گذشته با عبور رزمندگان مسلمان فلسطینی از دیواره های در هم تنیده حائل بین غزه و رژیم اشغالگر قدس، یک نقطه عطف تاریخی در سرنوشت امت اسلام رقم خورد و آن حماسه در آینده تاریخ باید مورد مطالعه قرار گیرد.
وی افزود: این حماسه یک واقعه معمول نبود بلکه بازخوانی کتب تاریخی بود و حماسه ای که پس از آن روز رقم خورد موجب شد عملاً ویرانه ای به نام رژیم اشغالگر قدس در سرزمین اسلام باقی نماند.
این استاد دانشگاه، ادامه داد: شما دیدید که رییس جمهور روسیاه آمریکا ابتکار عمل را پس از آن در دست گرفت و برای سرکوب مسلمانان قهرمان فلسطینی تمام عده نظام سلطه را پای کار آورد اما اسراییل مرد و فقط پوسته ای بر تعفن نظام سلطه بود.

وی یادآور شد: آن ضربت به قدری هولناک بود که آمریکا با سه هدف اساسی برای آن برنامه ریزی کرد؛ هدف اول حذف و از بین بردن جوانان برومند غزه و برچیدن حماس قهرمان بود، دوم آزاد کردن گروگان های تبهکار یهود و هدف سوم این بود که در یک اقدام همه جانبه با نابود کردن و سوزاندن تمام قلمرو غزه مردم را وادار به کوچ کنند و آنجا را برای نفوذ تبهکاران نظام سلطه اقدام کنند.
قنبری گفت: اینجا معجزه ای رخ داد که در کنار آن معجزه دومی لازم بود؛ معجزه اول آن بود که زنان و سالخوردگان غزه تسلیم نشده بلکه با بصیرت و علم و آگاهی نقشه های نظام سلطه را بر هم ریختند، آنها موفق نشدند مقاومت غزه را از بین ببرند و مسلمان را کوچ دهند اما این کار نیازمند معجزه دیگری بود که آن حزب الله و نصرالله بود که وقتی به میدان وارد شدند توانمندی نظام سلطه در هم شکست.

محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایمنا گفت: دیشب جواب قاطع و دندان شکنی به رژیم ضدمردمی و شرور صهیونیستی داده شد و سپاهیان اسلام بالاخره وعده صادق دو را اجرا کردند.

وی تاکید کرد: امیدواذزن که رژیم صهیونیستی فهمیده باشد که اگر که دست از پا خطا کند باید با شدت بیشتر و محکم تری منتظر برخورد سخت جمهوری اسلامی ایران باشند و این حرف قطعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مردم نیز امروز به پاس عزتی که خداوند به آنها عطا کرده و برای قدردانی از سپاه سلحشور و ارتش قهرمان به میدان آمده اند و نقش خود را ایفا می کنند.

در ادامه مردم در حالی که پلاکاردهای «من عاشق مبارزه با اسراییل هستم» و پرچم های ایران و حزب‌الله و فلسطین در دست داشتند، با بغضی از شادی نهفته می گفتند که سگ هار منطقه در یک سال گذشته جنایات بی شماری کرده و چاره کار آن است که قلاده ای بر گردن این سگ هار زده شود تا امنیت جهان و منطقه به ثبات و آرامش برسد و با دعای برای رزمندگان اسلام ارادت و تعهد خود را به شهدای مقاومت اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: که در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.
این عملیات پس از آن انجام شد که هفتم مهرماه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ارتش رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت با بمب های یک تنی به شهادت رسید. حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از او به عنوان «سرور مقاومت» و «رهبری شجاع» یاد کرد. نصرالله در طول سه دهه رهبری خود، نقش کلیدی در پیروزی‌های مقاومت اسلامی ایفا کرد و به عنوان نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد. فقدان او برای بسیاری از پیروانش یک مصیبت بزرگ و ضایعه ای اسف بار است و یاد او همچنان در دل‌ها زنده و راه او ادامه خواهد داشت.

راهپیمایان با پلاکاردهایی از شمایل شهدای مقاومت و با فریادهای «حبدر، حیدر» تا حوالی ساعت ۱۸ به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 796464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.