مسیر مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف ادامه‌دار است

فرزند شهید زاهدی با اشاره به اینکه مقاومت یک اندیشه پایدار است، گفت: اسرائیلی‌ها تصورشان این است که با این ترورها می‌توانند این تفکر را نابود کنند در حالی که مقاومت یک فکر، اندیشه و یک مکتب است همان‌طور که نتوانستند با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این راه را متوقف کنند.

محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و ترور شهدای مقاومت اظهار کرد: می‌گویند وقتی غریق در حال غرق شدن باشد به هر چیزی که شناور باشد چنگ می‌زند و این حالتی که الان برای اسرائیل پیش آمده و مستاصل است.

وی افزود: بسیاری از مردم غزه شهید شده و جنایات بزرگی طی یک‌سال اخیر در غزه اتفاق افتاده ولی تفکر زیر بار ظلم نرفتن ظالم هنوز ادامه دارد، رژیم صهیونی از سر استیصال و ناتوانی یکسری ترورها را در دستور کار قرار داد.

فرزند شهید زاهدی با اشاره به اینکه مقاومت یک اندیشه پایدار است، گفت: اسرائیلی‌ها تصورشان این است که با این ترورها می‌توانند این تفکر را نابود کنند در حالی که مقاومت یک فکر، اندیشه و یک مکتب است همان‌طور که نتوانستند با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این راه را متوقف کنند، با شهید کردن سیدعباس‌موسوی قبل از سیدحسن نصرالله هم نتوانستند این قیام و مقاومت را نابود کنند.

زاهدی تاکید کرد: این راه تا آزادی کامل قدس شریف به یاری خداوند ادامه‌دار خواهد بود، فقدان شهید سیدحسن‌نصرالله و شهید نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت برای همه ما سخت و طاقت‌فرسا است اما این مسئله هرگز باعث ناامیدی جبهه مقاومت و ما نمی‌شود.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: آمریکای خبیث پشت صحنه تمام این جنایت‌های اسفناک است، این کشور تمام سرویس‌های اطلاعاتی، دفاعی و تمام توان خود را از جمله هوش مصنوعی و افراد نفوذی و دیگر توانمدی‌ها را در اختیار اسرائیل جنایتکار گذاشت تا این ترورها شکل بگیرد، این خسارت‌ها برای ما به معنای پایان یافتن تفکر مقاومت نیست.

فرزند شهید زاهدی گفت: حضرت سیدالشهدا (ع)، حضرت عباس (ع)، حضرت زینب (س) و اصحاب کربلا برای ما الگوی صبر و مقاومت هستند، ما به این تفکر ظلم ستیزی اعتقاد راسخ داریم، راه این شهدا ادامه دارد و شهید سیدحسن‌نصرالله هم بعد از عمری مجاهدت مدال شهادت پرافتخار خود را از امام زمان (عج) گرفت.

زاهدی در آخر با اشاره به خاطره‌ای از حس و حال اولین دیدار خود با شهید سیدحسن‌نصرالله مطرح کرد: سال‌ها پیش به واسطه پدر دیداری با شهید بزرگوار سیدحسن‌نصرالله داشتم که ایشان بدون عمامه و با لباس سفید ساده و دستانی گرم و پر از محبت دیدم که هرگز این خاطره شیرین از یادم نمی‌رود، ایشان نمونه بارز آیه أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود، خیلی از ما شاید فریادهای ایشان را برسر دشمن فقط دیده‌ایم اما او در میان مردم و دوستان یک انسان لطیف، مهربان، مؤدب و آرام بود و تمام خصلت‌های خوب یک انسان وارسته رو ایشان یکجا داشت.

کد خبر 796457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.