ورود سامانه ناپایداربه گلستان/ باد نسبتاً شدید از شامگاه چهارشنبه در استان می‌وزد

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار به این استان خبر داد و گفت: از شامگاه چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید در مناطق مختلف استان را شاهد خواهیم بود.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در روزهای گذشته، دمای هوای برخی شهرهای استان امروز به ۴۰ درجه رسید، اما با توجه به نقشه‌های هواشناسی از امشب با تغییر جهت جریانات شاهد وزش باد نسبتاً شدید در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی با اشاره به سامانه ناپایداری که از امشب وارد استان می‌شود، افزود: با ورود این سامانه افزایش ابر و به تدریج تا اوایل هفته آینده، رگبار و رعدوبرق و کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: در این مدت، احتمال آب‌گرفتگی برخی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در استان، دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از شامگاه چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه به دلیل وزش باد نسبتاً شدید احتمال خسارت به ابنیه‌ها نیز وجود خواهد داشت، فعالیت این سامانه ناپایدار برای روز شنبه کمتر خواهد بود اما بارش‌هایی به صورت پراکنده را در این روز شاهد خواهیم بود و این سامانه روز یکشنبه از استان خارج می‌شود.

کد خبر 796422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.