جمهوری اسلامی توان مقابله و مبارزه با هر قدرتی را دارد

نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی توانایی این را دارد که پاسخ‌های محکم‌تر و با قدرت بیشتری به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها بدهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق دو توسط جمهوری اسلامی ایران کشورهای محور مقاومت یک روحیه جدیدی پیدا کردند و باعث خوشحالی کشورهای محور مقاومت و مردم منطقه شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق ایران با اقتدار و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد، جنایاتی که با حمایت‌های تسلیحاتی و مالی آمریکا انجام می‌شود، بنابراین این جنایات به پاسخ نیاز داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: جمهوری اسلامی توانایی این را دارد که پاسخ‌های محکم‌تر و با قدرت بیشتری به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها بدهد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است تصریح کرد: نوآوری، خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات جنگی باید در اولویت امور کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است، اما باید همیشه آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد تا در هیچ شرایطی دشمن نتواند بر کشور غلبه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با قدردانی از عملیات وعده صادق دو سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی نسبت به تقویت قوای نظامی و دفاعی خود بی تفاوت بود امروز این سگ هار و گرگ آدم‌خوار صهیونیست به پیر و جوان ایران اسلامی رحم نمی‌کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است، ادامه داد: ایران اسلامی در این زمینه به همت نیروهای مخلص و متعهد توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همیشه در بالاترین سطح قرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: آزادی‌خواهان جهان نباید دل به حمایت‌های سازمان ملل خوش کنند و با تمام توان برای تقویت قوای نظامی و دفاعی خود گام بردارند تا اسیر شرارت‌های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نشوند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: استقرار سازمان ملل در نیویورک، مدیریت دبیرخانه‌های مختلف این نهاد بین‌المللی توسط آمریکا، دست داشتن آمریکایی‌ها در بودجه این سازمان و دادن حق وتو به آمریکا و چند کشور دیگر، نشان دهنده این است که سازمان ملل به فکر گسترش عدالت و جلوگیری از جنگ و درگیری در جهان نیست بلکه نهادی است که به شرارت‌های آمریکا جنبه قانونی می‌بخشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: پس از جنگ جهانی اول این نهاد بین‌المللی به نام جامعه ملل و با عضویت ۲۷ کشور و با هدف جلوگیری از جنگ و درگیری میان کشورهای مختلف جهان تشکیل شد اما بعد از حدود ۱۶ سال همان کشورهای که این نهاد را تأسیس کرده بودند به جان هم افتادند و جنگ جهانی دوم را آغاز کردند.

کد خبر 796402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.