رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی است گفت: کشورهای منطقه باید به صف جبهه مقاومت بپیوندند و مسیر خود را از دشمنان اسلام جدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در اجتماع مردم اراک در حمایت از موشک‌باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد اظهار کرد: اقدام ایران در خونخواهی سید حسن نصرالله موجب شد تا جهانیان صدای درهم شکستن استخوان‌های اسرائیل را بشنوند.

وی افزود: با عملیات موشکی شب گذشته فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی است، خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه باید این مهم را بدانند به صف جبهه مقاومت بپیوندند و مسیر خود را از دشمنان اسلام جدا کنند.

سردار عمو مهدی اضافه کرد: باید مسیری که حضرت امام به ما یاد دادند، مسیر عزت و استقلال را انتخاب کنیم و در مقابل دشمن سر خم نکنیم، هرچند در این مسیر خون‌هایی ریخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما به دنیا نشان خواهیم داد که پای خون‌های پاک مردم غزه، لبنان و مسلمانان منطقه می‌ایستیم، عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و از این عصبانیت دق کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز در نقطه حساسی از تاریخ ایستاده‌ایم و باید در جبهه حق که مقابله با اسرائیل و آمریکای جنایتکار است بایستیم و برای آزادی اسلام و مسلمانان مبارزه و اسرائیل را از منطقه اخراج کنیم.

سردار عمو مهدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید»، مقامات ارشد این رژیم سفاک هم اذعان دارند که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

وی اضافه کرد: نخست وزیر اسرائیل هم در نامه به ساکنان اسرائیل گفته است با این رویه، اسرائیل هشتادسالگی را نخواهد دید و این اتفاق به فضل الهی نزدیک تحقق یافتنی است.

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: هم اینک به نقطه صفر تاریخ نزدیک می‌شویم و زمان تحول بزرگ تاریخ است و خاورمیانه به زودی شاهد تحولات شگرف است و سرنوشت خوبی با نابودی اسرائیل در منطقه رقم خواهد خورد.

کد خبر 796399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.