سهراب بختیاری‌زاده، آری یا نه؟

مدیران باشگاه استقلال پس از موافقت با درخواست جدایی نکونام از سهراب بختیاری‌زاده به عنوان جانشین موقت وی یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به‌رغم یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات تا هفته ششم مسابقات موفق به کسب نتایج ضعیفی در لیگ برتر شد و همین موضوع اعتراض هواداران آبی‌پوش به عملکرد جواد نکونام را به همراه داشت.

البته کسب نتایج ضعیف توسط استقلال تنها در رقابت‌های لیگ برتر خلاصه نمی‌شود و این تیم در لیگ نخبگان آسیا نیز مقابل السد قطر با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.

کسب نتایج نه‌چندان مطلوب جواد نکونام در استقلال که ریشه در اختلافات این سرمربی با مدیریت باشگاه و رسانه‌ای شدن دعوای آن‌ها در برنامه‌های تلویزیونی داشت، منجر به استعفای نکونام پیش از تقابل با السد قطر شد، اما هیئت مدیره باشگاه استقلال با درخواست وی مخالفت کرد.

شکست آبی‌های ایران مقابل السد قطر با اعتراض پیشکسوتان و هواداران این تیم همراه بود و از همین‌رو جواد نکونام در نشست خبری پس از این جدال بار دیگر از هدایت استقلال کناره‌گیری کرد.

پس از یکی دو روز کش‌وقوس پیرامون ماندن یا رفتن وی از استقلال، در نهایت مدیران این باشگاه با جدایی سرمربی خود موافقت کردند و طی بیانیه‌ای از سهراب بختیاری‌زاده به عنوان جانشین موقت نکونام یاد کردند.

سهراب بختیاری‌زاده در شرایطی هدایت موقت آبی‌ها را برعهده می‌گیرد که سابقه حضور در تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید ایران به عنوان دستیار، استقلال خوزستان، شهر خودرو، خوشه طلایی ساوه و شمس‌آذر قزوین به عنوان مدیر فنی و صنعت نفت آبادان را داشته است و از همین‌رو هواداران استقلال چندان با حضور وی در رأس کادر فنی این باشگاه موافق نیستند، حالا باید دید تا پیش از نیم‌فصل مدیران باشگاه از گزینه دیگری به عنوان سرمربی استقلال رونمایی خواهند کرد یا خیر.

کد خبر 796292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.