جوکار: گنبد آهنین در مقابل موشک‌های ایران تبدیل به آبکش آهنین شد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات در حقیقت تذکر و تهدیدی جدی برای کفار، رژیم صهیونیستی و حتی آمریکایی‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ مجلس ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی که سپاه پاسداران شب گذشته انجام داد، گوشه‌ای از قدرت ملت ایران بود.

وی افزود: این اقدام علاوه بر خوشحالی مردم مسلمان منطقه، شادی روح شهدای مقاومت را در پی داشت. این اقدام به برکت خون شهدا از جمله شهید طهرانی‌مقدم، بنیان‌گذار موشکی ایران، در حقیقت تذکر و تهدیدی جدی برای کفار، رژیم صهیونیستی و حتی آمریکایی‌ها بود که اگر بخواهند این ملت بزرگ را تهدید کنند، آمادگی لازم برای پاسخگویی وجود دارد؛ مواظب باشند و دست از پا خطا نکنند، چرا که سربازان و فرماندهان ما آمادگی لازم برای مقابله را دارند اما با شدت بیشتر که شکست دیگری برای این رژیم نابودشدنی رقم خواهد خورد.

کد خبر 796273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.