ایران ثابت کرد توان بازدارندگی بسیار بالایی دارد/ هلاکت عناصر موساد در «وعده صادق ۲»

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با این اقدام ثابت کرد که از توان بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: اگر اسرائیل در آینده بخواهد دست به ماجراجویی بزند، به‌طور قطع با نسل‌های پیشرفته‌تر موشکی ایران پاسخ خود را دریافت خواهد کرد.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدام انقلابی و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اراضی اشغالی فلسطین اظهار کرد: اقدام ایران در حمله موشکی به عمق اراضی اشغالی قلب ملت‌های آزاده جهان و مسلمانان را شادمان کرد.

وی افزود: با توجه به فضای حزن‌انگیز ناشی از شهادت سید حسن نصرالله و اینکه رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته از طریق بمباران وحشیانه جنوب لبنان و غزه سعی کرد نوعی وحشت را در میان ملت‌های محور مقاومت ایجاد کند، ترورهای هدفمند و ترور شخصیت‌های تأثیرگذار جهان اسلام از نظر افکار عمومی اینگونه تفسیر می‌شد که اسرائیل دست بالاتری در از بین بردن نیروهای مقاومت دارد، اما جمهوری اسلامی ایران با این اقدام ثابت کرد که از توان بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: ایران در این عملیات ده‌ها موشک بالستیک رادارگریز را به اهداف نظامی از پیش تعیین شده در عمق اراضی اشغالی ارسال و آن‌ها را منهدم کرد، حتی گفته می‌شود که یکی از رهبران و مدیران رده‌بالای موساد به همراه بسیاری دیگر از عناصر موساد بر اثر اصابت موشک به هلاکت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که ایران توان بالایی در پاسخگویی به رژیم صهیونیستی دارد و با این اقدام در حقیقت حیثیت مسلمانان را ترمیم کرد و در بیانیه‌های خود به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر دست به ماجراجویی جدیدی علیه ایران بزند، پاسخ کوبنده‌تری را دریافت خواهد کرد.

هانی‌زاده ابراز کرد: موشک‌هایی که در عملیات شب گذشته پرتاب شد از نسل دوم و سوم است و اگر اسرائیل در آینده بخواهد دست به ماجراجویی بزند، به‌طور قطع با نسل‌های پیشرفته‌تر موشکی ایران پاسخ خود را دریافت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به این شرایط اکنون ایران دست بالا و برتر را دارد و برای هرگونه اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی آماده است و این پیام برای دوستان ملت ایران ارسال شده که ایران در برابر هم‌پیمانان منطقه‌ای خود و در دفاع از محور مقاومت و ملت‌های منطقه به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: حملاتی که صورت گرفت یک اقدام دقیق نظامی بود که بر اساس آن موشک‌های ایرانی از شش لایه پدافند هوایی و دفاع هوایی عبور کردند و تأسیسات نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند که این نشانه برتری و توانمندی نظامی و موشکی ایران است.

وی درباره واکنش احتمالی دشمن صهیونیستی گفت: اسرائیل تهدید کرده است که پاسخ ایران را خواهد داد، اما آمریکایی‌ها و مقامات پنتاگون از ایران خواستند که از ادامه حملات به رژیم صهیونیستی خودداری کند و به همین حمله اکتفا کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد در حال حاضر رژیم صهیونیستی این قدرت را ندارد که دست به ماجراجویی بزند.

کد خبر 796201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.