خودرو اشکودا انیاک اسپرت‌لاین ۲۰۲۵ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو اشکودا انیاک اسپرت‌لاین ۲۰۲۵ دارای گرمکن صندلی‌های عقب و جلو، نمایشگر با قابلیت واقعیت افزوده، سیستم صوتی با کیفیت و شیشه جلو عایق حرارت است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو اشکودا انیاک اسپرت‌لاین ۲۰۲۵ از یک موتور الکتریکی به همراه یک باتری ۷۷ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی بهره می‌برد و ۲۱۰ کیلووات قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت سازنده اعلام کرد که شتاب خودروی یادشده در عرض ۶.۷ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طول و عرض خودرو اشکودا انیاک اسپرت‌لاین ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۶۵۳ و ۱۸۷۹ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۲۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۶۵ میلی‌متر است؛ خودروی یادشده دارای گرمکن صندلی‌های عقب و جلو، نمایشگر با قابلیت واقعیت افزوده، سیستم صوتی با کیفیت و شیشه جلو عایق حرارت است و در رنگ‌های سفید، خاکستری، مشکی، آبی، قرمز و سبز عرضه می‌‎شود.

از دیگر مشخصات خودرو اشکودا انیاک اسپرت‌لاین ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۲۱ اینچی، سانروف شیشه‌ای پانوراما، صندلی‌برقی راننده، چراغ‌های جلو LED، نورپردازی داخلی LED، آینه‌های قابل تنظیم برقی، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، چهار پورت خروجی USB-C، سیستم صوتی مجهز به هشت بلندگو و کنترل صوتی هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 796199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.