ادامه شرارت‌های اسرائیل به نابودی قطعی او منجر خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: دامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی او منجر خواهد شد؛ این یک پیام بود برای اینکه بدانند باید دست از شرارت، تجاوز و کودک کشی و دست از کشتن زن و بچه‌های بی‌گناه در غزه و لبنان بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر موسوی در گفت‌وگویی با رسانه ملی در رابطه با حملات گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امیدواریم که این عملیات باعث شادی دل داغداران شده باشد و مرهمی بر دل کسانی باشد که در این حوادث اخیر عزیزان‌شان را از دست دادند.

وی افزود: بعد از اقدامات نامشروع رژیم صهیونی و ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک کشورمان و به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان‌مان با حمایت آمریکای جنایتکار حاکمیت ما را نادیده گرفتند و ما بایستی پاسخ می‌دادیم؛ اما ما تلخی خویشتن داری را برای یک مدتی تحمل کردیم اما دیدیم که این‌ها به هیچ صراطی مستقیم نیستند و باید حتماً یک پاسخ قاطعی دریافت کنند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما همیشه اعلام کردیم که آغازگر هیچ جنگی نیستیم ولی حتماً با قدرت از حقوق خودمان دفاع می‌کنیم و بعد از این نیز همین خواهد بود.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز یک پاسخ دریافت کردند و بعد از این اگر دست به جنایت و شرارتی بزنند و غلطی از آن‌ها سر بزند، در هر سطحی که باشد پاسخ خواهیم داد و پاسخ‌های بعدی ما قطعاً محکم‌تر و چند برابر خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه دیدند که با وجود اینکه قوی‌ترین لایه‌های پدافندی را ایجاد کرده بودند، موشک‌ها از آن عبور کردند؛ اهداف در این مرحله از عملیات، همه نظامی بود اما اگر دست از پا خطا کنند بعد از این ممکن است تصمیم بگیریم زیرساخت‌ها را نیز ویران کنیم بنده لازم میدانم که خدا قوت بگویم به هم‌رزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه عزیزانی که کمک کردند تا این عملیات با شیرینی تا این لحظه انجام بشود

فرمانده کل ارتش بیان کرد: ما امیدوار هستیم که رژیم صهیونیستی آن پیامی که لازم است را دریافت کند؛ البته بیش از رژیم صهیونیستی آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها بایستی این پیام را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: ادامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی او منجر خواهد شد؛ این یک پیام بود برای اینکه بدانند باید دست از شرارت، تجاوز و کودک کشی و دست از کشتن زن و بچه‌های بی‌گناه در غزه و لبنان بردارند و حق حاکمیت کشورهای دیگر را محترم بشمارند؛ این یک پیام بود و قطعاً باید بازدارندگی لازم را برای آنها ایجاد کرده باشد.

کد خبر 796192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.