اگر صهیونیست‌ها دیوانگی کنند زیرساخت‌های آن‌ها مورد اصابت قرار می‌گیرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده و توسط آمریکا و اروپا کنترل نشود و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارزی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آن‌ها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر محمد باقری در توضیح عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: امشب نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عملیات قهرمانانه و شجاعانه انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی افزود: ۲ ماه گذشته ۲ ماه بسیار سختی برای ملت ایران و محور مقاومت بود و بر این اساس از زمان ترور شهید هنیه در تهران، با درخواست مکرر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مبنی بر خویشتن‌داری برای اینکه آتش‌بس در غزه رقم بخورد، دوره سختی در خویشتن‌داری را پشت سر گذاشتیم اما این رژیم جعلی با حمایت آمریکایی‌ها جنایات بیشتری را رقم زد که جنایت‌های بزرگی بود و وضعیت قابل تحمل نبود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: سپاه پاسداران با عملیات ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه‌های مهمی را در رژیم صهیونیستی هدف قرار دهد و بر این اساس با تمام جنایات رژیم غاصب، جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند و فقط پایگاه‌های نظامی زده شد و بر این اساس سه پایگاه هوایی نظامی اصلی موساد، نواتیم و هاتزریم، رادارهای راهبردی و مراکز تجمع تانک‌ها، نفربرها، نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه که قتل عام مردم غزه را به عهده داشتند هدف قرار گرفت.

باقری با تاکید بر اینکه در این عملیات زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی و مردم رژیم مورد هدف قرار نگرفت در حالی‌که این امر کاملاً امکان پذیر بود، گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی چه در بعد دفاعی و چه در بعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر آن آماده هستند.

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده و توسط آمریکا و اروپا کنترل نشود و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارزی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آن‌ها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 796184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.