ملت‌های آزاده در انتظار اقدام تلافی‌جویانه ایران بودند/ اسرائیل توان پاسخ ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران را انقلابی و به‌موقع توصیف کرد و گفت: ملت‌های آزاده جهان بی‌صبرانه منتظر این اقدام بودند و این عملیات موجب ارتقای اقتدار ایران شد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ که امشب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، حرکتی به‌موقع، انقلابی و قدرتمندانه بود که ملت‌های ایران، لبنان، غزه و کشورهای آزاده جهان به‌ویژه کشورهای عضو جبهه مقاومت بی‌صبرانه در انتظار آن بودند.

وی افزود: این اقدام موجب ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد و نشان داد که با وجود ادعای نخست‌وزیر جعلی، غیرقانونی و غاصب صهیونیستی، همچنان این رژیم ضعیف و به تعبیر سید حسن نصرالله همچون خانه عنکبوت بی‌بنیان است و به همین دلیل در برابر اقدام ایران توان مقابله به مثل نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اقدام ایران را در راستای حفاظت از منافع ملی دانست و گفت: در این مقطع زمانی تبلیغات انحرافی رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غربی موجب شده بود تا افکار عمومی جهان تصور کنند ایران توان پاسخگویی به رژیم را ندارد، اما با این عملیات ذهنیت‌ها تغییر یافت و به دنیا ثابت کردیم اگر خویشتن‌داری می‌کنیم، از ناتوانی ما نیست؛ به همین دلیل عملیات امشب بسیار به‌موقع انجام شد.

وی درباره واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی ابراز کرد: اقدام امشب حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بود و ایران هشدار داده است که اگر رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی دوباره بزند، با حمله گسترده‌تری مواجه خواهد شد.

کد خبر 796165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.