ریکاوری به عملکرد خوب ما کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: ریکاوری به ما کمک کرد تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و اگر زمانی عملکرد خوبی نداشته باشیم به آن فکر نمی‌کنیم و همیشه سعی می‌کنیم در دیدارهای بعد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس امشب _سه‌شنبه دهم مهر_ در نشست‌خبری پی از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان در چارچوب دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو اظهار کرد: یک بازی خوب بود و عملکرد خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، تا پیش از اینکه گل به ثمر برسانیم این دیدار آسان نبود.

وی افزود: وقتی یک دیدار پرگل را با چهار گل به نمایش گذاشتیم ترجیح می‌دهم تا برایان دابو که بهترین بازیکن زمین است صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: آماده این دیدار بودیم و ذهنیت ما مانند دیگر بازی‌ها است، نقاط قوت و ضعف حریفان اینجا مشخص می‌شود و اینجاست که ما می‌توانیم راه حل برای گلزنی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ریکاوری به ما کمک کرد تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و اگر زمانی عملکرد خوبی نداشته باشیم به آن فکر نمی‌کنیم و همیشه سعی می‌کنیم در دیدارهای بعد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

مورایس عنوان کرد: به عنوان مثال بهترین بازیکن زمین دابو بود و کیفیت خوب آن را مشاهده کردید، این چیزی بود که ما همیشه از آن توقع داشتیم و امشب عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشت. به دابو کمک کنید که همین روند خود را ادامه دهد و با حمایت‌هایتان اعتماد به نفس وی را افزایش دهید.

وی تصریح کرد: ما نسبت به اطلاعاتی که دریافت می‌کنیم بهترین یازده‌نفر را در زمین قرار می‌دهیم. برای ترکیب هجومی اسم‌ها نیستند که در زمین حاضر می‌شوند، تمرینات و میزبان آمادگی آنها مهم است. برای مثال کاوه رضایی، آریا یوسفی و سیاوش یزدانی در ابتدا بازی نکردند و ما باید زمانی که آنها نیاز هستند تعویض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران: بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم شارجه است که با حریف خود امشب با تساوی دو بر دو به توافق رسیدند و هر دو چهار امتیازی هستند. همچنین دیدار بعدی ما در لیگ‌برتر است که ما در آن دیدار هم برای برد می‌رویم.

کد خبر 796089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.