ارائه بیش از ۱۲۵۶ طرح و نیاز صنعت در نمایشگاه فن‌نما

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۲۵۶ طرح و نیاز صنعت در نمایشگاه فن‌نما با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد تومان ارائه و از سوی شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها فراهم شده است.

احمدرضا طحانیان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: امروز این نمایشگاه را با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» آغاز کردیم و تا سیزدهم مهر سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی انجام رسالتی است که بر دوش خود داریم، افزود: شبکه‌سازی، ارزش‌آفرینی، نشاط‌آوری و عرضه محصولات فن‌آور از جمله محورهای نمایشگاه فن‌نما است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: بیش از ۳۳۶ شرکت متشکل از دانش‌بنیان‌ها، استارت آپ‌ها، انجمن‌ها و نهادهای علمی و صنایع بزرگی همچون فولاد و ذوب آهن در این نمایشگاه حضور دارند.

طحانیان ادامه داد: بیش از ۱۲۵۶ طرح و نیاز صنعت در این نمایشگاه با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد تومان ارائه و از سوی شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها اعلام آمادگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور هیئت‌های خارجی همچون روسیه، ترکیه، عراق و قطر در نمایشگاه فن‌نما بسیار قابل توجه است، همچنین حضور کثیری از دانش‌آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از دیگر نقاط قوت و اتفاقات خوب در این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین نکات در نمایشگاه فن‌نما رویدادهایی است که در آن برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ رویداد از جمله کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی در ۱۰ سالن برگزار می‌شود.

طحانیان تصریح کرد: برای تسهیل رفت‌وآمد بازدیدکنندگان و شهروندان به دومین نمایشگاه ملی فن نما، اتوبوس روزانه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ از محل پل بزرگمهر، ابتدای خیابان مشتاق دوم، ایستگاه باغ گل‌ها به‌صورت هر یک ساعت یک‌بار به مقصد نمایشگاه استان اصفهان اختصاص یافته است.

وی گفت: امیدواریم همشهریان، دانشجویان و دانش‌آموزان از این نمایشگاه و دستاوردهای آن بازدید به عمل آورند و در این مسیر با ما همگام باشند.

کد خبر 796048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.