رونمایی از نماد جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان در نمایشگاه فن‌نما

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نماد جدید این سازمان فضای تحول دیجیتال اصفهان و حرکت چابکی و تحول هوشمندسازی را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید فردانی امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در حاشیه آئین آغاز به‌کار دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: دو دهه از استفاده از لوگو یا نماد سازمان فاوا می‌گذرد.

وی افزود: نماد هر سازمانی معرف حرکت و هویت آن سازمان است و یکی از مواردی که از سال گذشته به‌عنوان دستور کار سازمان فاوا و حوزه شهر هوشمند قرار گرفت، برندینگ در حوزه نماد بود که در جلسات مختلف، مبتنی بر کلیدواژه‌هایی همچون هویت، چابکی، سرعت و تحول، روی این چهار کلیدواژه تمرکز داشتیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا ۸۰ نماد طراحی شد و در یک روند و فرایند مشخص از اکوسیستم فناوری و شهر هوشمند نظرسنجی کردیم.

رونمایی از نماد جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان در نمایشگاه فن‌نما

فردانی گفت: این نماد به‌عنوان نماد جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان انتخاب شده است و تلاش دارد تا فضای تحول دیجیتال اصفهان و حرکت چابکی و تحول هوشمندسازی را منعکس کند.

وی با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری ادامه داد: یکی از سیاست‌هایی که در حوزه مدیریت شهری، شخص شهردار و در همکاری با دانشگاه‌ها و شهرک‌های فناورانه دنبال شده، استفاده از اکوسیستم شهر هوشمند برای تحقق این مفهوم است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این هدف نباید به گونه‌ای باشد که صرفاً یک سازمان یا تنها شهرداری در این حوزه فعالیت کند و تا جایی که ممکن است از عقل منفصل و ظرفیت‌های موجود در شهر، استان و کشورمان استفاده خواهیم کرد.

رونمایی از نماد جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان در نمایشگاه فن‌نما

فردانی گفت: امیدواریم این همکاری‌ها موفقیت‌های زودهنگام و رضایت بیشتری برای مخاطبان و شهروندان نصف جهان به همراه داشته باشد.

کد خبر 796027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.