ارائه قابلیت «تندخوانی و تقویت حافظه» توسط یک شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه فن‌نما

نماینده یک شرکت دانش‌بنیان گفت: کسانی که از دوره تندخوانی استارتاپ شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش بهره بردند، پس از ۲۸ روز، کتب تخصصی زبان‌های دیگر را با سرعت بیشتر مطالعه کردند و همزمان توانستند قدرت به خاطر سپردن و توجه‌ آن‌ها را افزایش دهند که این قابلیت در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده است.

محمدمهدی اخوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن نما با بیان اینکه استارتاپی در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید محصولات خلاق، فن‌آور و کمک آموزشی به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: این شرکت از اردیبهشت سال جاری به ثبت رسید و در طول هفت ماه اخیر در حوزه تندخوانی فعالیت می‌کند.

وی افزود: از سال ۱۳۹۲ محمدصادق عباسی، مدیرعامل این شرکت و رکورددار سرعت تندخوانی در ایران با سرعت ثبت شده ۴۹۰۰ کلمه در دقیقه، یک اتود تمرینی را ارائه داد که در قالب یک برنامه و گیمیفیکیشن تعریف شده و هر کاربر با ورود به دوره‌های آموزشی ما می‌تواند طی ۲۸ روز سرعت مطالعه‌اش را سه تا شش برابر افزایش دهد.

نماینده شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش با بیان اینکه سرعت مطالعه با افزایش فاکتورهای ذهنی از جمله ارتقای حافظه، تقویت تمرکز، درمان حواس‌پرتی و افزایش سرعت مطالعه همراه است، تاکید کرد: طی شش ماه که دوره آفلاین را در معرض دید قرار دادیم، بیش از ۱۲۰۰ کاربر در سایت نام‌نویسی کردند و با دریافت کد لایسنس از این دوره استفاده کردند.

اخوی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» در خود محصول تعریف می‌شود، گفت: اثر محتوایی و تمرینی ما خاص و انحصاری مجموعه این شرکت است و مشابه آن در ایران و حتی در جهان موجود نیست و قابلیت عرضه دارد، همچنین کاربرهای خارجی زیادی هم داشتیم که چون تاکنون این نرم‌افزار از زبان فارسی پشتیبانی می‌کرد، تنها کاربرهای فارسی زبان نتوانستند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: این دوره قابلیت این موضوع را دارد که مخاطبان ما با هر زبانی از هر جای جهان، اتود تمرینی را انجام دهند و کسانی که از دوره استفاده کرده بودند، پس از ۲۸ روز، کتب تخصصی زبان‌های دیگر را با سرعت بیشتر مطالعه کردند و همزمان توانستند قدرت به خاطر سپردن و توجه‌شان را افزایش دهند.

نماینده شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش با بیان اینکه شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» زیر نظر پارک علم و فناوری قم قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلتفرم ما در حال حاضر در سایت موجود است، اما در آینده وارد نرم‌افزار اسپات‌پلیر می‌شود؛ این اپلیکیشن طراحی شده که شامل دوره و تمارین آن است یک اپ قدرتمند محسوب می‌شود که با توجه به تحلیل بازار و مخاطبین، منحصر به فرد است.

اخوی با اشاره به اینکه تا به امروز این مجموعه برای بیش از ۵٠ هزار نفر دوره تندخوانی برگزار کرده است، گفت: یک اتود تمرینی داریم که دوره‌های رایگان برگزار می‌کند، در این دوره‌های رایگان، طی ۶٠ دقیقه سرعت مطالعه مخاطب دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی درباره خدمات ویژه این استارتاپ در نمایشگاه فن‌نما افزود: خدمات ما بر چند نوع است و این خدمات در ارتباط با مشتری انجام می‌شود؛ به این صورت که وقتی حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند دوره آفلاین را تهیه کنند، همچنین این امکان را پیدا می‌کنند که تست سرعت مطالعه بدهند، زیرا سرعت مطالعه، یک میانگین جهانی دارد و آن ۲٠٠ کلمه در دقیقه است و هر فرد می‌تواند هم دوره جامع را شرکت کند و هم در دوره رایگان که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، نام‌نویسی انجام دهد.

نماینده شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش تاکید کرد: بخش دوم خدمات ما معرفی دو کتاب از دکتر عباسی با نام «کتاب‌ها» و «غیر قابل پاک» است که نمونه آن را آورده‌ایم، همچنین ما تا به امروز بیش از هزار نسخه از این کتب فروش داشته‌ایم.

اخوی با اشاره به اینکه سازمان‌ها نیز می‌توانند از خدمات استارتاپ تندخوانی نوآور و نوین‌دانش بهره ببرند، گفت: به این صورت که دوره را به تعداد بالا برای مثال برای بیش از هزار کاربر تهیه کنند و برای هر کاربر یک کد لایسنس انحصاری بگیرند.

وی ادامه داد: نکته مهم برای شرکت‌های بزرگی که کتاب دارند و انتشارات به‌شمار می‌روند، این است که بر اساس کتاب خود یا بر حسب هدفشان که برای مثال می‌تواند بسترسازی لیگی برای مخاطبان باشد، کتابی را تهیه و منتشر کنند و چون ما رکورددار تندخوانی کشور هستیم، می‌توانیم در قالب دوره تندخوانی آن کتاب را آموزش دهیم و تبلیغ کنیم.

نماینده شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش خاطرنشان کرد: این شرکت برای ارائه و معرفی دوره انحصاری خود در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 796021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.