خرید نردبان ۵۶ متری آتش‌نشانی برای کرج پیگیری شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ضرورت ارتقای تجهیزات ایمنی شهر، گفت: خرید نردبان ۵۶ متری برای کرج با سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمود آبادی، امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در صدوهشتادوسومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج این مطلب را اعلام و اظهار کرد: چند سال است که ردیف خرید نردبان‌های ۵۶ متری آتش‌نشانی گذاشته شده و با توجه به اینکه هر سال این نردبان‌ها افزایش قیمت دارد، ضروری است تا شهرداری خرید آن را با سرعت بیشتری پیگیری کند.

وی با پیشنهاد اینکه عقد قرارداد برای خرید نردبان‌ها طی سال جاری صورت گیرد و تحویل آن نهایت تا سال آینده حتماً انجام شود، افزود: نردبان ۳۵ متری که در سازمان موجود است در اکثر مواقع خراب بوده و اگر اتفاقی برای ساختمان‌های بلند مرتبه بیفتد تجهیزاتی جهت رفع حوادث نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه صحبت‌های خود را به پیگیری احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محله کم‌برخوردار شعبان‌آباد اختصاص داد و گفت: این موضوع نیز در ردیف‌های عمرانی سازمان آتش‌نشانی دیده و زمین آن نیز تحویل شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه احداث این ایستگاه آتش‌نشانی ایراد شهرسازی دارد و قرارداد آن نیز در مرحله نهایی است، از شهرداری و سازمان مربوطه خواست تا پیگیری‌های لازم در تحقق این مهم را انجام دهند.

کد خبر 795983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.