کارگران شهرداری و نیروهای شرکتی کرج امنیت شغلی ندارند

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمامی کارگران شهرداری و نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و این مسئله به عنوان یک مطالبه جدی مطرح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مریم قهرمانی امروز _سه‌شنبه دهم مرداد_ در جلسه یکصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی با اشاره به هزینه‌های قابل توجهی که شهرداری کرج برای نیروهای خدماتی از جمله پاکبانان و سبزبانان پرداخت می‌کند، اظهار کرد: با وجود این هزینه‌ها، امنیت شغلی برای کلیه کارگران مدیریت شهری تأمین نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع در سایر کلان‌شهرها نیز به عنوان یک چالش مطرح است، افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌ها سالیانه مبالغ قابل توجهی را به عنوان حقوق و مزایا به کارگران و پاکبانان پرداخت می‌کنند، ضروری است که این نیروها به صورت صحیح و با قراردادهای مشخص ساماندهی شوند تا با آرامش خاطر به وظایف خود بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت نقش پاکبانان در حفظ نظافت و بهداشت شهری، بیان کرد: پاکبانان به عنوان خط مقدم خدمات‌رسانی شهری، نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامت شهر ایفا می‌کنند؛ بنابراین، تأمین امنیت شغلی برای آن‌ها نه تنها یک مطالبه انسانی، بلکه یک ضرورت شهری است.

قهرمانی خواستار بررسی جدی موضوع ساماندهی نیروهای پاکبان و تأمین امنیت شغلی آن‌ها توسط شهرداری کرج شد و از شهردار خواست تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 795976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.