پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی/ گرما در راه مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پنجشنبه افزایش قابل‌توجه دما در استان رخ خواهد داد، دما در مشهد طی روز پنجشنبه به ۳۶ درجه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، مرتضی اثمری در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: از امروز تا پنجشنبه افزایش قابل توجه دما در استان رخ خواهد داد، همچنین روز پنجشنبه، هوا بیش از ۱۰ درجه نسبت به امروز گرم‌تر خواهد بود و دما در مشهد در این روز به ۳۶ درجه خواهد رسید.

وی افزود: آسمان امروز در پاره‌ای از نقاط استان صاف تا قسمتی ابری است و هوا در شهرهای صنعتی به ویژه مشهد مقدس، غبارآلود خواهد بود. پنجشنبه شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که در نواحی شمالی و شرقی استان گاهی شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و از اواخر پنجشنبه و طی روز جمعه، افزایش ابرناکی و رگبار باران در برخی نقاط استان به ویژه نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود. از روز جمعه، کاهش قابل‌توجه دما در استان رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، بین ۱۰ و ۲۳ درجه بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۸ درجه و در سردترین ساعات به ۱۴ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۵ درجه و سرخس با دمای ۲۷ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

کد خبر 795960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.