احداث ۸۴۸ واحد مسکن ملی در تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان از ساخت ۸۴۸ واحد مسکن ملی در این شهرستان در قالب پروژه ۲۵۰۰ واحدی و ۳۴۸ واحدی خبر داد.

سیدجمال‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ساخت ۸۴۸ واحد مسکن ملی در این شهرستان در قالب ۲۵۰۰ واحدی و ۳۴۸ واحدی خبر داد و اظهار کرد: پروژه ۳۴۸ واحدی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری تکمیل شده و با توجه به تحویل ۲۴ واحد در هفته دولت امسال در مجموع ۳۷۲ مسکن ملی تحویل متقاضیان تاکستانی خواهد شد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی طرح ۵۰۰ واحدی را ۳۵ درصد دانست و افزود: در شهرستان تاکستان طرح نهضت ملی مسکن به روش «گروه ساخت» اجرا می‌شود که در آن متقاضیان پس از تحویل زمین با نظارت بنیاد مسکن استان قزوین و عقد قرارداد با پیمانکار و دریافت تسهیلات و تأمین آورده خود، نسبت به امور اجرایی پروژه ورود می‌کنند.

فرماندار تاکستان ساخت مسکن ملی به روش گروه‌ساخت تاکنون روش موفق و مناسبی بوده است، اضافه کرد: روند اجرای نهضت ملی مسکن در تاکستان با کمترین حاشیه در حال انجام شدن است.

حسینی ادامه داد: در احداث پروژه به روش گروه ساخت هر متقاضی ۴٠۵ میلیون تومان از تسهیلات بانکی بهره‌مند شده و ۴٠٠ میلیون تومان هم آورده داشته است و البته ۴۸ واحد دیگر در تاکستان به روش بنیاد ساخت در دست اجرا است که بیش از ۷٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم امسال با تحویل واحدهای طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکستان شاهد کاهش جمعیت مستأجران و تعادل‌بخشی به اجاره‌بهای مسکن به ویژه در ابتدای سال آینده باشیم.

کد خبر 795948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.