اتمام پروژه ساماندهی ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهری دهدشت

شهردار دهدشت از اجرا و اتمام ساماندهی ۱۰ هزار مترمربع از معابر اصلی شهر دهدشت خبر داد و گفت: در این مرحله از ساماندهی معابر شهری، میدان مرکزی، خیابان سپاه، کمربندی اول و دوم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خسرو دیدار امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در بازدید از پروژه‌های عمران شهری دهدشت، اظهار کرد: در راستای ساماندهی پیاده‌روها و معابر اصلی، اجرای دکوراتیو یا استامپی پیاده‌روها و معابر اصلی، برای اولین‌بار در شهر دهدشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقاطی که در دستور کار دارند، افزود: در این مرحله از ساماندهی معابر شهری، میدان مرکزی، خیابان سپاه، کمربندی اول و دوم در دستور کار قرار دارد.

شهردار دهدشت اضافه کرد: این ساماندهی شامل اجرای بتن دکوراتیو یا استامپلی رنگی، درخت‌کاری و مبلمان خواهد بود.

دیدار با اشاره به پروژه‌هایی که در حال اجرا است، تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی، پارک مرکزی، چهارراه بیمارستان به‌طرف بیمارستان تا آخر اورژانس قدیم به همراه لاین روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره) و بخشی از کمربندی دوم جنب درمانگاه تأمین اجتماعی دکراتیو یا استامپلی رنگ در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات ساماندهی معابر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش می‌کند پیش از بارش‌های امسال، بیشتر نقاط خاکی پیاده‌روها که رفت‌وآمد شهروندان در آن محل بالا است را سنگ‌فرش کند.

شهردار دهدشت گفت: طی چند ماه اخیر بیش از ۵۰۰۰ مترمربع پارک مرکزی، خیابان سپاه و کمربندی دوم، بتن دکوراتیو یا استامپلی رنگی اجرا شده و به اتمام رسیده است.

کد خبر 795909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.