پیش از نکونام، مدیریت را تغییر دهید

پیشکسوت استقلال گفت: در بخش مدیریت و کادر فنی استقلال باید تغییرات اساسی صورت بگیرد، هرچند پیش از تغییر نکونام باید مدیریت باشگاه تغییر کند، چراکه در حال حاضر این افراد توانایی همکاری با یکدیگر را ندارند.

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: اوضاع استقلال خوب نیست و مشکلات مدیریتی و حواشی بسیاری که کادر فنی و مدیریت به آن دامن زده‌اند، در تیم وجود دارد، نوسانات استقلال نیز به همین دلیل است، چراکه اصول حرفه‌ای‌گری در مدیریت رعایت نمی‌شود و کادر فنی نیز از مشکلات فنی برخوردار است.

وی افزود: در جدال شب گذشته السد و استقلال، آبی‌پوشان در حد و اندازه نام استقلال بازی نکردند و شانس بسیاری آوردند که سیدحسین حسینی چند موقعیت خوب را برای آن‌ها مهار کرد.

پیشکسوت استقلال درباره بهبود وضعیت استقلال تصریح کرد: هرچه سریع‌تر باید تکلیف مدیریت استقلال مشخص شود، این باشگاه نیاز مبرمی به کمیته فنی دارد، بعضی افراد فقط در باشگاه حضور دارند و عده‌ای نیز نفوذی هستند که باید این وضعیت روبه‌راه شود.

وی ادامه داد: پیش از این نیز گفته‌ام اگر در حال حاضر مسی یا رونالدو را هم به خدمت بگیریم با شرایطی که در حال حاضر استقلال در آن به سر می‌برد، نتیجه نخواهیم گرفت.

رجبی با اشاره به ماندن یا رفتن نکونام بیان کرد: استقلال هم با مشکل فنی و هم با مشکلات مدیریتی روبه‌رو است، در زمینه فنی جواد نکونام از سال گذشته تا این لحظه در خط حمله هیچ برنامه‌ای ندارد و جالب این است که دستیاری هم ندارد که به وی کمک کند، در واقع آن‌ها یک دورهمی دوستانه گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش مدیریت و کادر فنی استقلال باید تغییرات اساسی صورت بگیرد، هرچند پیش از تغییر نکونام باید مدیریت باشگاه تغییر کند، چراکه در حال حاضر این افراد توانایی همکاری با یکدیگر را ندارند، از نظر من پس از تغییر مدیریت، جواد نکونام باید در تیم بماند، چراکه از یک‌سو بار مالی از روی باشگاه برداشته می‌شود و از سوی دیگر در این برهه سرمربی خوبی وجود ندارد.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: از نظر من حجت کریمی در استقلال خوب کار می‌کرد، اما فرشید سمیعی زمینه جدایی وی از استقلال را فراهم کرد، اگر همین امروز نیز به سراغ کریمی بروند، دیر است، اما فکر می‌کنم جواد نکونام با تیم مدیریتی دیگری در آرامش بیشتر کار خواهد کرد.

وی یادآور شد: آیا پول و زمان کافی برای خرید مربی جدید در استقلال وجود دارد؟ جواد نکونام پس از استعفای خود نباید به قطر می‌رفت و حالا که رفته است باید کار خود را در استقلال ادامه دهد، هواداران صاحبان اصلی تیم هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر تغییرات مدیریتی در استقلال ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا شب گذشته استقلال به مصاف السد قطر رفت و تقابل آن‌ها با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده قطر به پایان رسید.

کد خبر 795885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.