شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در خیابان امام رضا(ع) به‌زودی نصب می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از پیگیری برای نصب شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در چند نقطه این منطقه خبر داد و گفت: نصب شیرهای هیدرانت در نزدیکی پمپ‌بنزین و پمپ گاز خیابان امام رضا (ع) به‌زودی نصب می‌شود.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره تجلیل از آتش‌نشانان ایستگاه ۲۱ رهنان واقع در محدوده منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: آتش‌نشانان وظیفه سنگینی بر دوش دارند و عشق به نجات جان انسان‌ها موجب می‌شود تا آتش‌نشانان در وقوع حوادث با ازخودگذشتگی به دل حوادث رفته و خدمات لازم را برای نجات جان افراد ارائه کنند.

وی افزود: آتش‌نشانی شغلی است که به‌صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است و وظیفه آتش‌نشانان حضور در موقعیت‌های پرخطر است تا از جان و مال دیگران محافظت کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این منطقه یکی از مناطق با مشاغل و کارگاه‌های بزرگ صنایع چوبی است که به‌واسطه سروکار داشتن با محصولات چوبی احتمال حریق را بیشتر می‌کند، از این‌رو مسئولیت آتش‌نشانی در این منطقه به‌نوعی سنگین‌تر است.

شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در خیابان امام رضا(ع) به‌زودی نصب می‌شود

غلامی گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در آینده نزدیک انجام می‌شود، نصب شیر هیدرانت در سطح منطقه به‌ویژه در محل استقرار پمپ‌بنزین خیابان امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: در این دیدار آتش‌نشانان از سد معبر و همکاری‌نکردن برخی شهروندان ابراز گله‌مندی داشتند که امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی به‌موقع و به هنگام در مأموریت‌های حوادث، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی و انسانی خود راهگشای مسیر عبور خودروهای آتش‌نشانی باشند.

شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در خیابان امام رضا(ع) به‌زودی نصب می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مخاطرات، تغییرات کاربری بدون مجوز و بدون اطلاع و ثبت و استفاده کارگاهی از آن‌ها است که بعضاً در هنگام حادثه و آتش‌سوزی و پس از ورود آتش‌نشانی به حادثه‌ها با توجه به اطلاع نداشتن آتش‌نشانان از وجود وسایل و لوازم موجود در محل حادثه موجب مشکلات و مخاطرات فراوان می‌شود.

غلامی گفت: محل قرار گرفتن ایستگاه آتش‌نشانی و مشکل تردد در بعضی زمان‌ها، احداث شیرهای هیدرانت در منطقه و اجرای دوره‌های آموزشی شهروندی آتش‌نشانی و اطفای حریق از مهم‌ترین موضوعات این منطقه است.

شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در خیابان امام رضا(ع) به‌زودی نصب می‌شود

کد خبر 795862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.