کمپین «بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من» راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من» خبر داد.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مهرماه و آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اظهار کرد: شهرداری مشهد به منظور حمایت از خانواده‌ها و تسهیل شرایط برای دانش‌آموزان و دانشجویان، کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» را در اپلیکیشن شهروندی «شهرمن» راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این کمپین که تا پایان مهرماه ادامه دارد، فرصتی مناسب برای شهروندان است تا بتوانند از خدمات ویژه‌ای که شهرداری مشهد در نظر گرفته، بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به بعضی خدمات، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از دو سفر رایگان مترو در روز بهره‌مند شوند و امکان استفاده از دو سفر رایگان دوچرخه اشتراکی نیز فراهم شده است.

سمیعی اضافه کرد: علاوه بر این، بازدید رایگان از باغ گل‌ها و بوستان موضوعی دانش برای عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایجاد امکان ثبت درخواست بازدید از کارخانه نوآوری، رصدخانه شهری، بوستان ترافیک و پروژه‌های مختلف شهری تصریح کرد: برگزاری مسابقه هفتگی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و امکان دریافت تخفیف برای ثبت‌نام در فیلیمو مدرسه، بخشی از برنامه‌های این کمپین است که با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین جوانان طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اضافه کرد: تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی فرهنگسراها در نظر گرفته شده است و همچنین شهروندان می‌توانند با ثبت سریال «من کارت»، ۱۰ بلیت مترو رایگان دریافت کنند.

سمیعی با بیان اینکه هدف اصلی این کمپین، حمایت از خانواده‌ها و تسهیل دسترسی به خدمات شهری برای دانش‌آموزان و دانشجویان است، گفت: از همه شهروندان دعوت می‌شود تا از این ظرفیت بهره‌برداری و با مشارکت فعال خود در این کمپین، به ارتقای کیفیت زندگی و توسعه شهر هوشمند کمک کنند.

کد خبر 795840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.