اختلال مخابراتی که صدها هزار گوشی را در آمریکا از کار انداخت

اختلال در شبکه غول مخابراتی آمریکا وریزون، روز گذشته صدها هزار گوشی را در آمریکا از دسترس خارج کرد و اعتراض مردم در ایالات مختلف را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا با تأیید وقوع این اختلال از تحقیقات در این زمینه خبر داد. اختلال مذکور از ساعت ۹:۳۰ روز گذشته به وقت شرق آمریکا آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۱۹ به طول انجامید و بیش از ۱۰۵ هزار نفر بدین علت گزارش‌های اعتراض‌آمیزی را به ثبت رساندند.

وریزون عصر روز دوشنبه اطلاعیه‌ای صادر کرد و ضمن عذرخواهی از مشترکان خود از رفع کامل این اختلال خبر داد، اما در مورد علت وقوع آن اظهارنظری نکرد، بیشترین میزان مشکل در ایالت‌های شیکاگو و سیاتل گزارش شد و بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون اظهار داشتند که تلفن‌های همراه آن‌ها در وضعیت اضطراری یا SOS قرار گرفته است.

از جمله شهرهایی که اختلال تلفن همراه در آن‌ها به‌طور گسترده رخ داد، می‌توان به مینیاپولیس، فونیکس، اوماها و دنور اشاره کرد. پیش از این شبکه مخابراتی‌ای تی اند تی، دیگر شرکت بزرگ مخابراتی آمریکا در بهمن گذشته بیش از ۱۲ ساعت دچار اختلال شده بود و ۷۰ هزار مشترک بابت این مسئله شکایت ثبت کردند.

منبع: فارس

کد خبر 795828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.