یاد و خاطره شهدا بیان هویت فرهنگی ما است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: یاد و خاطره شهدا بیان هویت فرهنگی، ایثار و رشادت دینی ما است و نباید یادمان برود که چه زحمات، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هادی زینی‌وند در صد و هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ ضمن خیر مقدم و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت و همراهانش اظهار کرد: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب و روزی بندگان با اخلاص و فداکار خواهد شد و چشمه زلالی است که خباثت‌های جنایتکاران پلید عالم را بیش از پیش آشکار می‌کند و قطعاً این واقعه، روز شمار نابودی اسرائیل غاصب را زودتر از گذشته رقم خواهد زد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس مقطع بی‌نظیری در تاریخ کشور ما بود که جنبه‌های مختلفی از ایثار، گذشت و اوج معیارهای اخلاقی که باید در یک جامعه بشری باشد در آن به منصه ظهور رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا بیان هویت فرهنگی، ایثار و رشادت دینی ما است و نباید یادمان برود که چه زحمات، ایثارگری و از خود گذشتگی‌های صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صد و هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌آباد، نماینده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴، نماینده سپاه پاسداران شهرستان، مدیران و کارشناسان شهرداری برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی، مدیران و پیشکسوتان جنگ در بخشی از سخنان خود به موضوع محور دفاع مقدس و محور جبهه مقاومت اسلامی اشاره کردند و تقدیر و تشکر خود را از شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در جهت برگزاری این جلسه ابزار داشتند.

در پایان این مراسم از ایثارگران و خانواده‌های شهدا در صحن علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 795825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.