حامل پیام تسلیت و تاثر عمیق رهبر انقلاب به داغ‌دیدگان حادثه «معدنجو» هستم

نماینده مقام معظم رهبری که درپی حادثه معدنجو به طبس سفر کرده‌ است، گفت: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغ‌دیده معدن طبس منتقل کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام احمد مروی که امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری به‌منظور دیدار با خانواده جان‌باختگان معدنجو در این شهرستان حضور یافت در بدو ورود در جمع مسئولان استان و شهرستان اظهار کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب مأموریت یافته‌ام که به خانواده‌های حادثه‌دیدگان سرکشی کنم و عرض تسلیت و احوال‌پرسی رهبر معظم انقلاب تأسف و تأثر عمیق ایشان را به خانواده‌های داغ‌دیده منتقل کنم.

وی افزود: این مأموریت در حالی به من محول شده است که در همان روزهای نخست، رهبر معظم انقلاب پیام تسلیت دادند، ابراز همدردی کردند و تأثر و اندوه خود را از این واقعه غم‌بار و تلخ ابراز کردند، همچنین به مسئولان در بخش‌های مختلف سفارش‌ها و تأکیدهای لازم شد.

مروی اضافه کرد: رهبر انقلاب ظاهراً دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد، بنابراین دیروز فرمودند که من از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم با این خانواده‌های عزیز ملاقات کنم و تسلیت مقام معظم رهبری را به ایشان عرض کنم.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین از خدمات و زحمات مسئولان در قوای مجریه، مقننه و قضائیه، مسئولان خراسان جنوبی و طبس و مردم مؤمن طبس که خانه‌های خود را در اختیار خانواده‌های جان‌باختگان عزیز قرار دادند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 795809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.