محور مقاومت به برکت خون شهدا روزبه‌روز قدرتمندتر شده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف سپاه پاسداران با اشاره به اتحاد بی‌نظیر میان مسلمانان‌ شیعه و سنی و نیروهای محور مقاومت گفت: به برکت خون شهدا، محور مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، شب گذشته _دوشنبه نهم مهر_ یادواره شهدای یگانی گردان ۱۱۴ ظفر تیپ تکاور انصار الرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سخنرانی سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف و حضور ماموستا ملأ قادر قادری امام‌جمعه، علیرضا حیدری فرماندار، مسؤولین و مردم در شهرستان پاوه برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم غیور شهرستان پاوه اظهار کرد: هرچه از زمان می‌گذرد ارزش مردم پاوه و اورامانات، فداکاری‌ها، از خودگذشتگی و تلاش مخلصانه بزرگان این منطقه بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و لبنان افزود: با وجود جنایاتی که رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام در منطقه علیه مسلمانان، بالاخص محور مقاومت در این یک سال اخیر به کار بسته‌اند، به برکت خون شهدا محور مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف با بیان اینکه همه ما امروز داغدار مجاهدان محور مقاومت، شهدای عزیز حزب‌الله، مردم بی‌گناه غزه و به ویژه سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله هستیم، تصریح کرد: همه ما شاهد هستیم که در اقصی نقاط جهان بعد از اعلام رسمی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، خیل کثیری از مردم به‌صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و خشم و انزجار خود را علیه اسرائیل اعلام کردند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا ملت ایران چهره کریه استکبار را افشا کرده است.

سردار عظیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ انصارالرسول نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شهدایی که در این گردان به شهادت رسیده‌اند، نماد و نشانی از وحدت و همدلی میان مردم و اقوام را بیان می‌کند چراکه در این مجموعه شهدای سنی و شیعه‌ای بودند که در یک سنگر در کنار هم به شهادت رسیدند و این خود مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان است.

وی بر اتحاد بی‌نظیر اهل‌تشیع و تسنن بین نیروهای محور مقاومت تاکید کرد و ادامه داد: همه ما شاهد هستیم که حزب‌الله در همان روزهای اول هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی‌گناه غزه، وارد میدان نبرد شد و به کمک مردم غزه شتافت، این خود مایه افتخار و نمونه‌ای از فرماندهی سید بزرگ سید حسن نصرالله در برابر جنایت رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 795758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.