رانندگان در محدوده مراکز آموزشی احتیاط بیشتری داشته باشند / از توقف دوبل خودداری کنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود تمام رانندگان در اطراف مدارس سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت و هنگام عبور دانش آموزان از خطوط عابر پیاده توقف کنند و والدین دانش‌آموزان هم در صورتی که از سرویس مدرسه استفاده نمی‌کنند، از پارک دوبل در مقابل مدارس خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: هر سال با آغاز سال تحصیلی، طرح ویژه پلیس راهور به منظور پوشش ترافیکی معابر پرتردد و اصلی در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و همچنین پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود تمام رانندگان در اطراف مدارس سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت و هنگام عبور دانش آموزان از خطوط عابر پیاده توقف کنند و والدین دانش آموزان هم در صورتی که از سرویس مدرسه استفاده نمی‌کنند، از پارک دوبل در مقابل مدارس خودداری کنند تا از تشکیل ترافیک‌های سنگین پیشگیری شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود بدون هماهنگی با مسئولان مدارس، رانندگان سرویس مدارس که فاقد مجوز در امر جابه‌جایی دانش آموزان هستند را به عنوان سرویس مدرسه فرزند خود انتخاب نکنند.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس نیز برای سهولت در تردد شهروندان می‌توانند با هدایت سرویس‌های مدارس به حیاط مدرسه، نسبت به سوار و پیاده کردن دانش آموزان اقدام کنند تا از بار ترافیکی در حاشیه مدارس کاسته و از خطرات ناشی از آن جلوگیری شود.

کد خبر 795559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.