تعهد به پایش تصویری و تأمین نیازهای ارتباطی در قالب تفاهم‌نامه‌ها با فراجا

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت:در حوزه پایش تصویری آمادگی داریم که در قالب تفاهم‌نامه، نیازهای ارتباطی فراجا را تأمین کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسماعیل قربانی امروز _دوشنبه نهم مهر_ در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت هفته فراجا که در سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ما یکی از سازمان‌هایی هستیم که به واسطه گستردگی نصب کردن تجهیزات در سطح شهر، روستا و جاده‌ها، مسئولیت‌های زیادی را بر دوش فراجا قرار داده‌ایم؛ این مسئولیت‌ها شامل جلوگیری از خرابکاری در شبکه‌ها به‌ویژه شبکه‌های همراه و جلوگیری از سرقت تجهیزات نصب شده مخابراتی و دستگیری سارقان است.

وی افزود: در حوزه پایش تصویری نیز آمادگی داریم که در قالب تفاهم‌نامه، نیازهای ارتباطی فراجا را تأمین کنیم و به‌زودی جلسه‌ای در این زمینه برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه اصفهان در راستای گرامیداشت هفته فراجا گفت: در صورتی که نیاز به ارسال پیام صوتی باشد، این کار را برای مشترکین استان در ایام گرامی‌داشت انجام خواهیم داد.

قربانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم، زیرا این ملت بر گردن همه ما حق دارد» بنابراین امیدواریم که بتوانیم به خوبی این مسئولیت را ایفا کنیم.

کد خبر 795532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.