سید حسن نصرالله لبنان به هم ریخته را منسجم و متحد کرد

استاندار بوشهر با بیان اینکه سید حسن نصرالله لبنان به هم ریخته را منسجم و متحد کرد، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در ابتدا گروه‌های شیعه حزب‌الله را با هم منسجم و متحد کرده و جایگاه حزب‌الله لبنان در مجلس و دولت و حاکمیت لبنان را زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده امروز _دوشنبه نهم مهر_ در مراسم بزرگداشت سید مقاومت سیدحسن نصرالله و یاران شهیدش در مصلای جمعه بوشهر با تسلیت و تبریک شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله نه فقط رهبر حزب‌الله، بلکه رهبر محور مقاومت در جنوب غرب آسیا بود.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله یار صدیق امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بود، افزود: سید مقاومت، ذوب در ولایت بود و راه این شهید همان راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سید حسن نصرالله لبنان به هم ریخته را منسجم و متحد کرد، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در ابتدا گروه‌های شیعه حزب‌الله را با هم منسجم و متحد کرده و جایگاه حزب‌الله لبنان در مجلس و دولت و حاکمیت لبنان را احیا و زنده کرد.

محمدی‌زاده ادامه داد: سیدحسن نصرالله در ۳۰ سال گذشته به خصوص در جنگ ۳۳ روزه تجدید سازماندهی کرد و سازمان بزرگ و تخصصی درست کرد و در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه و عراق نقش اساسی داشت.

وی با بیان اینکه یگان‌های حزب‌الله دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و دفاع وطنی سوریه علیه تکفیری‌ها می‌جنگیدند، افزود: کمتر پیروزی در عراق و سوریه داریم که حزب‌الله در آن نقش اساسی نداشته باشد.

استاندار بوشهر با تشریح جنگ ۳۳ روزه و تأمین امنیت دمشق و سوریه توسط حزب‌الله، خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان در این سال‌ها همواره اسرائیل غاصب را تحقیر، سرکوب و زمین‌گیر کردند و جایگاه این رژیم جنایتکار را در جامعه جهانی از بین بردند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه حزب‌الله لبنان با عملیات استشهادی تمام اراضی جنوب لبنان را از اشغال ارتش اسرائیل غاصب آزاد کرد، گفت: شهید حاج عباس نیلفروشان از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران بود و بعد از شهید زاهدی به‌عنوان مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران به سوریه و لبنان اعزام شد و همواره در کنار سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله بود.

وی بیروت، دمشق، مناطق مختلف سوریه و لبنان را جا پای سرویس‌های جاسوسی غربی و اسرائیلی دانست و گفت: تمام این جاسوسان برای موساد فعالیت می‌کنند و سیدحسن نصرالله ۳۰ سال را به‌گونه‌ای مدیریت کرد و حزب‌الله جان سید مقاومت را حفظ کرد تا اینکه اذن خدا این بود که امروز شهید شود و ما سوگوار شهید حسن نصرالله باشیم.

استاندار بوشهر شهادت را هنر مردان خدا دانست و اضافه کرد: همیشه این فراز و نشیب‌ها در جنگ‌ها وجود داشته است و با شهادت سردار و فرماندهان، سردار و فرمانده دیگری پرچم به دست می‌گرفت و راه و مسیر را ادامه می‌داد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه راه و مسیر حزب‌الله لبنان ادامه دارد، افزود: پس از شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله، تمام یگان‌های رزمی و عملیاتی و یگان‌های پشتیبانی حزب‌الله لبنان سازماندهی مجدد شدند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه جبهه حزب‌الله، جبهه گسترده است، گفت: این جبهه نه فقط در لبنان بلکه در تمام منطقه مقاومت و در لبنان خط به‌صورت گسترده فعال است.

وی صبر در سختی‌ها و شرایط را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: پس از صبر، پایداری و استقامت در مسیر و ادامه حرکت از تأکیدات خداوند متعال در آیات قرآن کریم است و آنگاه نصرت الهی بر قوم کفار فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 795525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.