۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
سپاهان و نبرد آسان آسیایی

دو تیم سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان در هفته دوم سطح دو لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم سطح دو لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ از ساعت ۱۹:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به اینکه استقلال تاجیکستان در نخستین بازی خود مقابل شارجه امارات با نتیجه یک بر صفر شکست خورده و سپاهان ایران نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب الوحدات اردن شده است، هر دو تیم با هدف کسب پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت.

طلایی‌پوشان ایران در شرایطی آماده این مصاف آسیایی می‌شوند که در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست شده‌اند، همچنین شاگردان مورایس در این پنج تقابل، چهار گل به ثمر رسانده‌اند و چهار گل نیز از رقبای خود دریافت کرده‌اند.

استقلال تاجیکستان از وضعیت بحرانی برخوردار است و در پنج تقابل گذشته خود تنها موفق با کسب سه تساوی و دو شکست شده است، همچنین آن‌ها در پنج مسابقه قبلی خود هفت گل دریافت کرده‌اند و تنها دو مرتبه موفق به زدن گل شده‌اند، این آمار نشان می‌دهد نماینده ایران کار دشواری برای شکست استقلال تاجیکستان نخواهد داشت.

ناگفته نماند که طلایی‌پوشان ایران جایگاه سوم جدول گروه C را از آن خود کرده و استقلال تاجیکستان نیز رتبه چهارم جدول این گروه را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 795461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.