تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی اصفهان برای حفظ منافع شهر و شهروندان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای حفظ منافع شهر و شهروندان گفت: هر سه ماه یک‌بار جلسات مشترکی با حضور مسئولان کلانتری‌ها و سایر نهادهای مرتبط برگزار می‌کنیم تا سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _دوشنبه نهم مهر_ در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته فراجا با اشاره به تعاملات گسترده شهرداری اصفهان و نیروی انتظامی اظهار کرد: شهرداری اصفهان هر سه ماه یک‌بار جلسات مشترکی با حضور مسئولان کلانتری‌ها و سایر نهادهای مرتبط برگزار می‌کند تا سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تقویت شود.

وی با اشاره به تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای حفظ منافع شهر و شهروندان افزود: سال گذشته برنامه‌های متعددی با حضور حدود ۲۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی و سایر یگان‌ها برگزار شد؛ ابتدا قرار بود این برنامه‌ها محدود به شهرستان باشد، اما با افزایش تعداد مدعوین از استان و سایر نهادها، حجم برنامه‌ها افزایش یافت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ضمن تاکید بر ادامه مسیر همکاری با نیروی انتظامی عنوان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ارتباط نزدیک خود با پلیس راهور را حفظ کرده است، بنابراین برنامه‌های تازه‌ای برای تجلیل از نیروی انتظامی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بقایی با اشاره به موضوعات مربوط به پروژه‌های ساختمانی و مشکلات مسکن کارکنان نیروی انتظامی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما طی دو سال گذشته، مسائل مربوط به پروانه‌های ساختمانی و پروژه‌های شهری است که با همکاری نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط به‌دنبال رفع این مشکل هستیم؛ امیدواریم با همراهی نیروی انتظامی بتوانیم مشکلات فعلی را برطرف کنیم.

کد خبر 795438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.