غیرقابل پیش‌بینی همچون جدال السد و استقلال

دو تیم استقلال ایران و السد قطر در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، دو تیم استقلال ایران و السد قطر امروز _دوشنبه نهم مهر _ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دو تیم در شرایطی آماده چهارمین رویارویی خود با یکدیگر می‌شوند که در سه جدال گذشته آن‌ها نماینده ایران موفق به کسب پیروزی برابر السد نشده است، نماینده قطر نیز تنها یک بار موفق شده است آبی‌های ایران را با شکست روبه‌رو کند و دو بازی دیگر آن‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین در سه بازی گذشته دو تیم هشت گل رد و بدل شده که از این تعداد پنج گل سهم السد قطر و سه گل نیز سهم استقلال ایران بوده است، آماری که نشان می‌دهد شاگردان نکونام امشب برابر رقیب دست‌وپا بسته‌ای بازی نخواهند کرد.

هرچند نکته قابل توجه اینجا است که به‌رغم برتری نسبی السد در تقابل‌های گذشته دو تیم، در حال حاضر استقلال جایگاه نخست جدول لیگ نخبگان آسیا را در اختیار گرفته است و السد نیز در رتبه پنجم قرار دارد و این موضوع می‌تواند انگیزه مضاعفی را برای شکست این تیم به شاگردان نکونام تزریق کند.

السد در پنج بازی گذشته خود موفق به زدن ۱۲ گل شده است و این آمار نشان می‌دهد نماینده قطر در خط حمله تیم خطرناکی است، اما این تیم در سوی مقابل ۱۱ مرتبه نیز به رقبای خود اجازه گلزنی داده است و از همین‌رو می‌توان گفت آن‌ها برخلاف خط حمله قدرتمندی که در اختیار دارند، در خط دفاع آسیب‌پذیر هستند.

در سوی مقابل استقلال ایران نیز در پنج بازی گذشته خود موفق به زدن هفت گل شده و شش مرتبه نیز از رقبای خود گل دریافت کرده است که این آمار نشان می‌دهد آبی‌های ایران نیز در خط حمله و دفاع، عملکردی مشابه رقیب قطری خود دارند.

مصاف امشب دو تیم یک جدال پایاپای خواهد بود که نتیجه غیرقابل پیش‌بینی آن می‌تواند اهالی فوتبال را به وجد بیاورد.

کد خبر 795437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.