راه «شهید سیدحسن نصرالله» با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: حزب‌الله از یک استحکام داخلی در سازماندهی برخوردار است، مسیر سیدحسن نصرالله با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و در این امر جای هیچ تردیدی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده در جلسه شورای نمایندگی سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان به دست جنایتکاران صهیونیستی اظهار کرد: عظمتی که او برای مسلمانان و شیعیان خلق کرد، نیازمند پرداختن و تحلیل است.

وی افزود: اگر بخواهیم به عظمت شخصیتی سید مقاومت فقط در یک بُعد بپردازیم این است که در چهار جنگی که اعراب با حضور ۱۰ کشور عربی با رژیم صهیونیستی در سال‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۷، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۲ داشتند، چگونه این ۱۰ کشور اسلامی تمام توان خود را برای شکست رژیم صهیونیستی پای کار آوردند و موفق نشدند. قدرت بزرگ مصر در زمان جمال عبدالناصر در جنگ شش روزه تسلیم رژیم صهیونیستی شدند و شرایط صهیونیست‌ها را پذیرفتند و سرزمین‌های زیادی از کشورهای عربی را در اردن، سوریه و مصر در اختیار اسرائیل قرار دادند.

رژیم صهیونیستی در نبرد با حزب‌الله شکست می‌خورد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سلحشوری‌های مقاومت لبنان گفت: اما سید مقاومت در این بیش از سه دهه رهبری جنبش حزب‌الله فتوحات بسیار زیادی به ویژه در جنگ ۳۳ روزه نصیب جبهه اسلام و حزب‌الله کرد و رژیم صهیونیستی خواسته‌های لبنان را قبول کرد و شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی در آن ۳۳ روز رقم خورد.

سردار فرجیان‌زاده اضافه کرد: امروز هر چند که شهادت شهید سیدحسن نصرالله برای جهان اسلام، تشیّع و همه دوستداران جبهه مقاومت سخت است، اما حزب‌الله از یک استحکام داخلی در سازماندهی برخوردار است و مسیر سیدحسن نصرالله با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و در این امر جای هیچ تردیدی نیست.

وی ادامه داد: ۳۲ سال پیش که سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله به شهادت رسید هم نگرانی‌های وجود داشت، اما با حضور سیدحسن نصرالله اقتدار حزب‌الله بیشتر از قبل شد و به فضل خدا در دوره جدید نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر حزب‌الله خواهیم بود و رژیم صهیونیستی در این نبرد شکست خواهد خورد.

ایمان بر فناوری‌های پیشرفته پیروز می‌شود

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امام‌خمینی (ره) به ما آموختند که خون بر شمشیر پیروز است، عنوان کرد: جای هیچ تردیدی نیست که امروز نیز ایمان و اراده بر پیشرفته‌ترین فناوری‌ها پیروز خواهد شد و باید در این حوادث تلخی که پیش می‌آید، از خدا بخواهیم که در این تحولات و حوادث ما را ثابت قدم نگه دارد و در ما تردیدی در راه پرصلابت انقلاب اسلامی ایجاد نشود و هر روز ایمانمان در این راه تقویت شود.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به مصاحبه‌ای که سید حسن نصرالله با فرزند آیت‌الله مصباح یزدی درباره ولایت حقیقی داشتند، افزود: در این مصاحبه سیدحسن نصرالله در برداشت خود از ولایت فقیه حدیث نفس می‌کند و بیان می‌دارد؛ هرچه رهبر انقلاب بگوید، باید عمل کنیم و هرچه را نفی کند، باید نفی کنیم و این ولایت حقیقی است و امیدواریم ما نیز به این مرحله از درک ولایت برسیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس مادر همه این حوادثی است که امروز شاهد آن هستیم و امروز گرامی می‌داریم و بدانیم که یاد و نام شهدای بزرگ و افتخارآفرین استان قزوین که در آسمان ایران پرآوازه است.

کد خبر 795428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.