ترکیب پرسپولیس مقابل پاختاکور (احتمالی)

پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا امروز _دوشنبه نهم مهر_ دو تیم پرسپولیس و پاختاکور از ساعت ۱۹:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

قرمزپوشان ایران که در نخستین تقابل خود با الاهلی عربستان با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند، با هدف کسب سه امتیاز آماده این مصاف خواهند شد که البته به احتمال فراوان یکی از مهره‌های اصلی خود یعنی اوستون اورونوف را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

خط دروازه؛ در انتظار واکنش‌های آسیایی گندوز

آلکسیس گندوز که با عملکرد قابل توجه خود در خط دروازه قرمزپوشان تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی این تیم شده است در جدال با پاختاکور ازبکستان نیز درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه گندوز در بازی با الاهلی عربستان نیز در چارچوب دروازه سرخ‌ها خوش درخشید و از سوی دیگر در لیگ برتر نمایشی مطلوب از خود ارائه داده است، می‌توان گفت در تعیین نتیجه این بازی نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدافعان؛ نقش کلیدی دیوارهای آهنین

پاختاکور از جمله تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود که بازی فیزیکی را از خود به نمایش می‌گذارد و در خط حمله نیز زهردار ظاهر می‌شود، از همین‌رو انتظار می‌رود کادر فنی پرسپولیس برای رویارویی با این تیم خط دفاعی منسجمی را راهی میدان کند تا ضدحملات انفجاری پاختاکور برای آن‌ها دردسرساز نشود.

بنابراین به احتمال فراوان گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع میانی برای تیم خود بازی کنند و ایوب العمود و میلاد محمدی نیز به عنوان مدافعان کناری برای نماینده ایران راهی میدان شوند.

هافبک‌ها؛ زمان درخشش با تجربه‌ها است

همان‌طور که گفته شد پاختاکور تیمی فیزیکی است و از همین‌رو هافبک‌های پرسپولیس شب دشواری را پیش‌رو خواهند داشت، بدون تردید کادر فنی سرخ‌ها باید در این جدال از ترکیبی با تجربه در خط میانی خود استفاده کند تا مهاجمان قرمز پوش برای رسیدن به دروازه حریف با مشکل جدی مواجه نشوند؛ به همین دلیل احتمال قرار گرفتن نام مسعود ریگی، سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو برای حضور در خط هافبک در ترکیب ابتدایی سرخ‌ها بالا است.

مهاجم؛ علیپور در کنار آچار فرانسه پرسپولیس

بدون تردید پرسپولیس برای جبران شکست ابتدایی خود مقابل الاهلی با هدفی غیر از کسب سه امتیاز برابر پاختاکور صف‌آرایی نخواهد کرد و به همین دلیل کادر فنی این تیم خط حمله زهرداری را به میدان خواهد فرستاد، علی علیپور، وحید امیری و فرشاد احمدزاده بازیکنانی هستند که احتمال حضور آن‌ها در ترکیب ابتدایی نماینده ایران فراوان است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

آلکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العمود، میلاد محمدی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور

کد خبر 795343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.