شهادت فرماندهان مقاومت ناشی از نفوذ و جاسوسی عناصر خائن بوده است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله گفت: ‌شهادت فرماندهان مقاومت ناشی از نفوذ و جاسوسی عناصر خائن بوده است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید جنبش حزب‌الله لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک تهدید در منطقه است؛ این رژیم به‌عنوان یک سگ ولگرد و هار به کشورهای منطقه آسیب می‌رساند و ضرورت مقابله با آن نیازمند درایت، تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق است.

وی افزود: عملیات‌ها علیه این رژیم به‌طور حتم انجام می‌شود و مردم با شنیدن خبرهای آن خوشحال خواهند شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش آمریکا در هدایت و حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه داد: تمام اقدامات و عملیات‌های این رژیم از جمله تأمین تسلیحات و آموزش‌های نظامی، همچنین فراهم کردن اطلاعات با هدایت و پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود، اما آگاهی جهانی نسبت به این اقدامات افزایش یافته و دست آمریکا در این جنایات بیش از پیش رو خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: ایران باید قدرت بازدارندگی خود را به سطحی برساند که بتواند در برابر هر تهدیدی پاسخی برابر دهد؛ بر اساس فرمان قرآن کریم، تقویت توان نظامی و دفاعی از ضروریات است و بازنگری در دکترین دفاعی و تسلیحاتی نظام لازم به نظر می‌رسد؛ هرچند ایران در حال حاضر از توانمندی‌های بالایی برخوردار است، اما این بازنگری باید برای حفظ قدرت بازدارندگی بیشتر انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تاکید کرد: شهادت فرماندهان مقاومت ناشی از نفوذ و جاسوسی عناصر خائن بوده است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند، همچنین قوه قضائیه برخورد قاطع‌تری با این عوامل داشته باشد تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت به اهداف خود نخواهد رسید، گفت: نیروهای مردمی وابسته به مقاومت، برخلاف ارتش‌های کلاسیک، به‌سرعت قابل ترمیم هستند و مسیر مقاومت همچنان قدرتمند ادامه خواهد یافت.

قربانی بیان کرد: جبهه مقاومت با عبور از این مرحله سخت، سربلندی را برای اسلام و ممالک اسلامی به ارمغان خواهد آورد و همچنان در حفاظت از سرزمین‌های خود مقابل تجاوزات دشمن، ایستادگی خواهد کرد.

کد خبر 795254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.