افتتاح بارانداز ماهی جنوب کشور در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به‌زودی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از افتتاح بارانداز ماهی جنوب کشور در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان تا پایان مهر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ایجاد نخستین بارانداز ماهی کشور در اصفهان موجب ارتقای جایگاه اقتصادی شهر و جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌شود.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارانداز مقصد به‌عنوان یک مرکز بازتوزیع، محلی است که محصولات را پس از سازماندهی و ارسال از بارانداز مبدا، دریافت و پس از دسته‌بندی و بسته‌بندی به نقاط مختلف کشور توزیع می‌کند.

وی افزود: به‌عنوان مثال در جنوب کشور، بارانداز مقصد برای ماهی‌ها عمل می‌کند و انتقال اولیه ماهی به استان‌های مختلف از آنجا انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: اگر بارانداز مقصد در شهرهای میانی قرار داشته باشد، توزیع بهتری خواهد داشت.

ماه‌آورپور گفت: ایجاد نخستین بارانداز ماهی کشور در اصفهان به‌دلیل موقعیت مرکزی این شهر، مزیت رقابتی قابل توجهی برای آن به همراه دارد و به بهبود شبکه توزیع در کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: این پروژه توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان آغاز شده است و اهدافی همچون حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ارتقای جایگاه اقتصادی شهر، جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی، حذف واسطه‌ها و تسهیل دسترسی برای شهروندان را دنبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تالار ماهی به‌عنوان بارانداز مقصد ماهی جنوب کشور در میدان میوه و تره‌بار این کلان‌شهر برای خرید و فروش ماهی تا پایان مهر سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

ماه‌آورپور گفت: این بارانداز با مساحت ۸۵۰۰ متر مربع، بزرگترین بارانداز ماهی در جنوب کشور است و روزانه توانایی تخلیه ۸۰ تن بار ماهی را دارد.

کد خبر 795245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.