ثبت نام جوانان کرمانشاهی برای اعزام به جنگ لبنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه گفت: مردم و نیروهای انقلابی شهر کرمانشاه، امروز برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع از زنان و کودکان بی‌گناه لبنان نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت سید مقاومت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: در پی جنایت ترور سید مقاومت و فرماندهان همراه ایشان و کشتارهای وحشیانه رژیم غاصب، صبح امروز تجمع عظیمی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاهی‌ها در سوگ سید حسن نصرالله، سنگ تمام گذاشتند

وی از سنگ تمام مردم کرمانشاه در عزای سید مقاومت سخن گفت و افزود: مردم این دیار با مشت‌های گره‌کرده خود، ضمن محکوم‌کردن جنایات اسرائیل و آمریکا، حمایت تمام‌قد خود را از مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه با تقدیر و تشکر از حضور چشمگیر مردم در این تجمع، گفت: امروز در حاشیه این تجمع، خیل عظیمی از مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان با ثبت‌نام، آمادگی خود را برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع از زنان و کودکان بی‌گناه لبنان اعلام کردند و این روند ثبت‌نام در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نظیر همین برنامه در دیگر شهرستان‌های استان هم برگزار شده است، گفت: طی پنج‌روز عزای عمومی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مراسم‌های ختمی در سطح استان خواهیم داشت.

کد خبر 795195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.