ایران اسلامی با قاتلان فرماندهان جبهه مقاومت هیچ توافقی نخواهد داشت

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی با قاتلان شهیدان سلیمانی، هنیه، فرماندهان جبهه مقاومت و سید مقاومت هیچ توافق و مذاکره‌ای نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، نادرقلی ابراهیمی صبح امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در قالب تذکر شفاهی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: ما نه تنها از سر راه کنار نمی گذاریم، بلکه همه هیمنه و توان جهان اسلام و ایران بزرگ را برای مقابله با آمریکای جانی و گروه وحشی اسرائیلی بسیج و مبارزه می کنیم.

وی افزود: در این برهه حساس تاریخی ضرورت اقتدار و صلابت در گفتار و رفتار مسئولان از اوجب واجبات است و گوش به فرمان بودن به مقام معظم رهبری و کنار گذاشتن دیپلماسی ذلت بار و پرهیز از گفتارها و رفتارهای غیر ارزشی و غیرمتعارف که در شأن ملت بزرگ و انقلابی ملت اسلامی نیست.

نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قاتلان شهیدان سلیمانی، هنیه، فرماندهان جبهه مقاومت و سید مقاومت هیچ توافق و مذاکره ای نداشته و نخواهیم داشت.

ابراهیمی اضافه کرد: ما نمایندگان به عنوان صدای بزرگ ملت اعتراض شدید خود را به گفتارها و رفتارهای غیر انقلابی و غیر ارزشی و ذلت بار، مذاکره با دشمن و کنار گذاردن سلاح مقابل دشمن اعلام و اجازه ادامه این روند را نخواهیم داد.

کد خبر 795133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.