رفتار، اخلاق و مدیریت شهید سید حسن نصرالله یک مکتب است

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهید سید حسن نصرالله، مرد شجاع، عالم و دانشمندی بود که رفتار و اخلاق و مدیریت ایشان یک مکتب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در گردهمایی اعضای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر (مدیران کل) اظهار کرد: ما امروز در جهاد و مبارزه با استکبار قرار داریم و در روایات آمده است که خداوند شما مؤمنین را برای مبارزه و جهاد انتخاب کرده است.

وی افزود: تلاش، جهاد و مبارزه باید فی‌سبیل‌الله و در راه خدا باشد، جهاد با تلاش و مبارزه در مقابله با دشمن شکل می‌گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شهدای بزرگی که در جمهوری اسلامی قرارداشتند جهادگر بودند، خاطرنشان کرد: جبهه‌های مقاومت از دفاع مقدس و ایران اسلامی درس گرفته و شکل گرفتند و به استقامت رسیدند، ما امروز باید از استقامت آنان درس بگیریم.

مطیعی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله، مرد شجاع، عالم و دانشمندی بود که رفتار و اخلاق و مدیریت ایشان یک مکتب است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت تاکید کردند که ما نیز باید در تبعیت از مقام معظم رهبری و به‌دور از تندروی، حامی دولت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تخریب دولت امروز به مثابه تخریب نظام جمهوری اسلامی است و ما امروز باید دربرابر دشمن خارجی مشترک مستحکم و با مقاومت و تمرکز بالا ایستادگی کنیم.

مطیعی در پایان اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله و شهدای والامقام بسیار عزیز هستند و راه آنها مستحکم و با قدرت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 795087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.