راه‌اندازی جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در مجتمع گردشگری صفه

یکی از نوآوری‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، راه‌اندازی نخستین جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در مجتمع گردشگری صفه است که به ترویج استفاده از انرژی‌های پاک کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مجتمع گردشگری صفه در سال‌های اخیر با هدف ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی، اقدامات گسترده و متعددی را به مرحله اجرا درآورده است؛ یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این مجموعه، استانداردسازی تله‌کابین صفه و دریافت مجوز ایمنی استاندارد برای نخستین بار پس از تأسیس مجموعه بوده است؛ این مجوز نشان‌دهنده تعهد مدیریت به رعایت اصول ایمنی و کیفیت خدمات به گردشگران است.

از دیگر اقدامات برجسته، اجرای نخستین شبیه‌ساز آموزشی کابل‌راه‌های ایران در این مجتمع است که به‌منظور آموزش و آماده‌سازی نیروهای امدادی و فنی انجام شده است، همچنین مانور امداد و نجات از تله‌کابین با همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، به افزایش آمادگی در مواقع اضطراری کمک کرده است.

مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه، پروژه گازرسانی را نیز به مرحله اجرا درآورده است که تأثیر مثبتی بر کیفیت خدمات این مجموعه خواهد داشت؛ علاوه بر این، احداث و راه‌اندازی برج پرچم ۵۵ متری در بام اصفهان و مجتمع گردشگری صفه به‌عنوان نمادی از هویت محلی و ملی در این منطقه شناخته می‌شود.

یکی از نوآوری‌های این مجموعه، راه‌اندازی نخستین جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در مجتمع گردشگری صفه است که به ترویج استفاده از انرژی‌های پاک کمک می‌کند، همچنین اجرای پروژه‌های نوری برای زیباسازی محیط و ارتقا روشنایی در مجموعه، از جمله نورپردازی تونل نوری و روشنایی کامل پارکینگ‌ها، بهبود کیفیت تجربه بازدیدکنندگان را به ارمغان آورده است.

اقدامات محیط زیستی نیز در این مجتمع مورد توجه قرار گرفته است، به‌عنوان نمونه، اجرای آب‌نمای سنگی به ارتفاع ۶ متر و درختکاری به مساحت بیش از ۳ هزار مترمربع، بخشی از این تلاش‌ها برای حفظ محیط زیست و زیباسازی فضای سبز محسوب می‌شود.

مجتمع گردشگری صفه بهبود و اصلاح وضعیت انبار مرکزی و دریافت مجوز ایمنی برای ظرفیت تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق واقع در ایستگاه ۲ تله‌کابین را انجام داده است؛ در کنار این، به روزرسانی نمازخانه پس از چهار سال و دریافت و صدور مجوز رسمی بهره‌برداری از مجموعه ورزشی بولینگ پس از هشت سال، نشان‌دهنده‌ی عزم مدیریت برای ارتقا خدمات این مجموعه به گردشگران است.

با اجرای بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور تحت عنوان «کوه نور صفه» و خریداری تجهیزات جدید نظیر تراکتور و خودروهای کابین‌دار، مجتمع گردشگری صفه به‌عنوان مقصد تفریحی پیشرفته و دوستدار محیط زیست در اصفهان مطرح شده است؛ این اقدامات موجب افزایش رضایت و تجربه مثبت بازدیدکنندگان شده است و آینده‌ای روشن را برای این مجتمع رقم می‌زند.

کد خبر 795048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.