خون پاک سید مقاومت، سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

وزیر کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد، گفت: خون پاک سید مقاومت، سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسکندر مؤمنی امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در حاشیه مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله اظهار کرد: بدون تردید پیروان مکتب او راه این شهید را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: بدون تردید، نتیجه این خون پاک به زمین ریخته تسریع در سقوط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: ملت و دولت ایران و همه مردم در کنار مردم لبنان و جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهند بود؛ این یک وظیفه دینی و شرعی است. این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و بدون تردید به این حمایت خود ادامه خواهند داد.

ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ محور مقاومت به تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان داشت: بدون تردید اینگونه ترورهای کور و وحشیانه، نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این اقدامات از روی استیصال است.

وزیر کشور با بیان اینکه پس از این حادثه جبهه مقاومت در ادامه این مسیر معنوی و درست، متحدتر و مصمم‌تر شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده است که همواره کنار جبهه مقاومت و مردم لبنان به‌ویژه حزب‌الله خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه، ششم مهر به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه نقاط مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به‌شدت و پیاپی بمباران کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنب، هفتم مهر منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب‌الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

کد خبر 795047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.