شهادت سردار نیلفروشان به همراه سیدحسن نصرالله تایید پیوند خونی دو ملت است

سفارت کشورمان در بیروت شهادت دلاوران سپاه پاسداران در کنار دبیرکل حزب‌الله لبنان را نماد پیوند خونی ملت ایران و کشورهای منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در پی اعلام خبر شهادت سردار عباس نیلفروشان، در پیامی اعلام کرد: «شهادت سردار عباس نیلفروشان از دلاوران دلیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به همراه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان در نبرد دفع تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و حمایت از غزه، تایید پیوند خونی ملت ما در مقابل تهدیدات و توطئه‌هایی است که امنیت و مصونیت کشورهای منطقه را هدف قرار می دهد.»

به گزارش ایمنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه، ششم مهر به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به‌شدت و پیاپی بمباران کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه، هفتم مهر منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد و به این ترتیب سید حسن نصرالله در ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب‌الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

بنابر اعلام روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار، مجاهد و مهاجر فی سبیل‌الله سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان، در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیست، شامگاه جمعه، ششم مهر به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

کد خبر 795044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.