سبدی از اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای در شهر رویاها محقق شد

روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مهمترین اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای انجام شده در شهر رویاها از آذر ۱۴۰۰ تاکنون را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، این شرکت در سال‌های اخیر با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی بازدیدکنندگان، اقدامات شاخص و متعددی را به مرحله اجرا درآورده است؛ این اقدامات به‌ویژه در زمینه ایمنی، نوسازی و توسعه زیرساخت‌های فنی و خدماتی، در راستای بهبود تجربه بازدیدکنندگان از این مجموعه انجام شده است.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این مجموعه، دریافت مجوز ایمنی سالانه برای بازی‌هایی است که به‌صورت متوالی در سال گذشته انجام شده است؛ این مجوز نشان‌دهنده‌ی تعهد مجموعه به استانداردهای ایمنی و کیفیت بالای خدمات به مخاطبان خود است، همچنین عملیات تعمیر و بازآماد (اورهال) فنی بازی بازوی چرخان شهربازی برای نخستین‌بار توسط مهندسان بومی صورت گرفته است؛ این اقدام در مدت ۱۳۰ روز به‌صورت جهادی انجام شد و نشان از توانمندی فنی متخصصان داخلی دارد.

در راستای بهبود زیرساخت‌های خدماتی شهر رویاها برای نخستین بار اقدام به تأمین تأسیسات زیربنایی گذر غذایی، پروژه گازرسانی، تأمین آب شرب، تأمین برق ۳ فاز و ایجاد انشعاب فاضلاب در مجموعه کرده است؛ این پروژه‌ها به‌منظور افزایش رفاه و راحتی بازدیدکنندگان و ارتقا کیفیت خدمات ارائه‌شده به آنان اجرا شده است.

به‌روزرسانی و اصلاح پرژکتورهای سینما شهر واژگون با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا نیز انجام شده است؛ این به‌روزرسانی برای نخستین بار پس از تأسیس مجموعه صورت گرفته و به‌نوعی کیفیت تجربه سینمایی مخاطبان را به‌طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داد، همچنین نزدیک به ۹۰ بازی ویژه کودکان و نوجوانان در این مجموعه مستقر شده است.

شهر رویاها با هدف به‌روزرسانی کامل سالن بازی‌های رایانه‌ای، همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و فعالان حوزه دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است؛ انجام بیش از ۱۰ هزار ریز اقدام برای ارتقای روشنایی در این مجموعه شامل نصب بیش از ۳۰۰ پروژکتور در محوطه فضای باز، تعویض ۲۶۰ عدد سری چراغ محوطه فضای باز و تعویض ۳۷۰۰ لامپ تزئینی بازی بازوی چرخان، از دیگر اقدامات قابل توجه به‌شمار می‌آید.

اصلاح آب‌گیری استخر ۷ هزار متری سینما دنیای زیر آب نیز برای نخستین بار پس از تأسیس مجموعه توسط یک شرکت دانش‌بنیان انجام شده است؛ این اقدام نه‌تنها به بهبود کیفیت استخر کمک کرده بلکه فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی بازدیدکنندگان ایجاد کرده است، همچنین در راستای افزایش فضای سبز، موفق به رشد و توسعه ۵۰ درصدی فضای سبز محوطه شهر رویاها شدیم که این رشد با درخت‌کاری به مساحت حدود دو هزار مترمربع و انجام گل‌کاری به مساحت حدود دو هزار مترمربع محقق شده است.

ایزوگام تمامی ساختمان‌ها به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و اجرای ۷۰ درصدی پروژه پردیس سینمایی شهر رویاها با دارا بودن ۵ سالن مجزا و سالن تخصصی کودکان و نوجوان نیز از دیگر دستاوردهای مهم این مجموعه به شمار می‌رود؛ این پروژه‌ها به‌منظور ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و فرهنگی برای بازدیدکنندگان به‌ویژه خانواده‌ها و کودکان طراحی شده‌اند.

اقدامات انجام‌شده در مجموعه شهر رویاها نشان‌دهنده‌ی عزم و اراده جدی مسئولان این مجموعه در جهت ارائه خدمات بهتر و ارتقا کیفیت تجربه بازدیدکنندگان است؛ با این تحولات، شهر رویاها به‌عنوان یکی از مقاصد تفریحی و فرهنگی پیشرفته در کشور مطرح شده و امید می‌رود با تداوم این روند، رضایت بیشتر بازدیدکنندگان را به‌دنبال داشته باشد.

کد خبر 794993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.