آغاز احداث مدرسه در محله‌های کم‌برخوردار بردستان

شهردار بردستان از آغاز احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بردستان به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد و گفت: جانمایی این مدرسه براساس توازن منابع آموزشی و پرورشی محله‌ها و تحت پوشش قرار دادن محله‌های کم‌برخوردار صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، محمدجواد زمانی صبح امروز _یکشنبه هشتم مهر _ در جمع خبرنگاران از احداث مدرسه سه طبقه در قالب ۱۲ کلاس در محله جهادآباد شهر به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردستان خبر داد و اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیّر و اداره نوسازی مدارس استان این مدرسه را احداث می‌کنند.

وی افزود: جانمایی این مدرسه براساس توازن منابع آموزشی و پرورشی محله‌ها و تحت پوشش قرار دادن محله‌های کم‌برخوردار صورت گرفته است.

شهردار بردستان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی بردستان و آموزش و پرورش شهرستان دیّر، در جنوب غربی بردستان احداث مدرسه به اداره نوسازی مدارس استان تحویل شد و پیمانکار به زودی شروع به ساخت می‌کند.

زمانی با بیان اینکه نقش آموزش در پیشرفت و آبادانی شهر و کشور اهمیت دارد، تاکید کرد: شهرداری آمادگی لازم را برای احداث مدرسه دارد و امید می‌رود همکاری لازم در ساخت مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 794976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.