ملوان؛ پدیده‌تر از هر پدیده‌

ملوان تا هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر عملکردی مشابه تیم‌های مدعی از خود ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست‌وچهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ششمین هفته خود را پشت سر گذاشت و در طول این مدت حواشی، زیبایی، پدیده و البته تلخ‌کامی‌های بسیاری را به‌ خود دید.

بدون تردید یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات لیگ برتر تا این لحظه تیم ملوان است که با هدایت مازیار زارع عملکرد قابل توجهی از خود ارائه داده است که موجب می‌شود این تیم در قامت یک مدعی دیده شود.

ملوانان در طول شش هفته لیگ برتر مقابل تیم‌های چادرملوی اردکان، شمس‌آذر قزوین، استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان موفق به کسب پیروزی شده است.

شاگردان زارع در تقابل‌هایی که با تساوی و شکست روبه‌رو شده‌اند نیز نمایشی قابل تحسین داشته‌اند، چراکه آن‌ها برابر استقلال مدعی و پرستاره به تساوی دو بر دو رضایت دادند و این در حالی است که اگر VAR به کمک آبی‌های پایتخت نمی‌آمد، ملوان حتی می‌توانست پیروز این جدال باشد.

از سوی دیگر با وجود اینکه نماینده انزلی مقابل دیگر مدعی این جام یعنی سپاهان تن به شکست یک بر صفر داد، اما یک بازی پایاپای را از خود به نمایش گذاشت و تیم مورایس را با دردسر مواجه کرد، تمام این موارد نشان می‌دهد ملوان در هر بازی‌ و مقابل هر رقیبی می‌تواند قابل احترام و سرسخت ظاهر شود.

نکته دیگر در خصوص عملکرد شاگردان زارع این است که آن‌ها در طول شش بازی موفق شده‌اند ۹ مرتبه دروازه رقبای خود را باز کنند و این در حالی است که تعداد گل‌های زده آن‌ها از سپاهان، استقلال و پرسپولیس که مدعیان قهرمانی هستند بیشتر است و تنها یک گل کمتر از تراکتور صدرنشین زده‌اند.

همچنین ملوانان در این شش هفته تنها چهار مرتبه به رقبای خود اجازه گلزنی داده‌اند و با ثبت تفاضل مثبت پنج جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند تا برخلاف دیگر مدعیان جام که تا دندان مسلح هستند با مهره‌هایی جوان و جویای نام در جمع مدعیان قرار بگیرند.

کد خبر 794974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.