شهید سیدحسن نصرالله در دفاع از مظلومان پیشرو بود

استاندار زنجان گفت: شهید سیدحسن نصرالله در دفاع از مظلومان پیشرو بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _یکشنبه هشتم مهر- در مراسم گرامیداشت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: شهید حسن نصرالله همه عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری کرد.

وی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود، اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار الگویی برای تمام مبارزان و رهروان راه آزادی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله موجب استوارتر شدن انگیزه مبارزان برای مقابله با رژیم صهیونیستی خواهد بود، افزود: این اقدام یک جنایت ضدبشری بود که رژیم صهیونیستی با زیرپا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی مرتکب آن شد.

افشارچی با اشاره به اینکه راه شهید نصرالله ادامه دارد، گفت: حزب‌الله به سیاست خود در تقابل با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و هیچ‌گاه خلأ امنیتی، سیاسی و فرماندهی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: شهید سیدحسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد، اقدامات ارزشمند و مؤثر مختلفی را انجام داد و رهبری اطاعت می‌کرد، راه این شهید گرانقدر ادامه پیدا می‌کند.

استاندار زنجان گفت: دشمن باید بداند که مقاومت شکست نخواهد خورد و روح جهادی برادران رزمنده در لبنان و تمام جبهه‌های پشتیبانی نیرومند ادامه‌دار خواهد بود.

کد خبر 794967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.